Mac
Ny medlem
ecce skrev:Jag kan lira kl 21 fler
Varför inte...
ecce skrev:Jag kan lira kl 21 fler
Heda skrev:Hur var det här med DMZ på d-link mojängen........ jag har en di 614+
Någon som hade någe tips
Anton_Ljunghusen skrev:Jag hade nyligen en likadan och hade problem med cs.. Om man ser på din ping så hoppar den mellan 20 och 80, precis så som det var för mig.
Jag slängde ut skräpet och köpte en net gear 108mbps för 700kr eller vad den kostade, då löstes problemet..
Acceptera att det är som det är eller byt router
Heda skrev:Prova att spela utan router kanske.....
Ballt! Jag ligger på 11e plats Tycker att jag dör mestTom skrev:För folk som gillar att se hur ofta de dött så finns numera lite uppdaterad sådan info på http://cs.ekhagen.nu/pstats/
Den börjar från 4:e januari, så det är en fräsch ny start
Genereras varje morgon i nuläget.
Fint att du tänker på Heda när du ska sova...Anton_Ljunghusen skrev:Kom på det när jag lagt mig igår Delar du inte nätet med någon behöver du ju ingen router.. Släng skiten åt helvete, dom är bara problem
abstruse skrev:Är det bara jag som fortfarande tycker listan består av en hel del folk som är synnerligen inaktiva på forumet alternativt aldrig har presenterat sig i tråden?
mmm skrev:ny statssida... humpf! Då får man ju börja om igen, aja, snart har jag bredband i igen å då jeflar!!
mmm skrev:ny statssida... humpf! Då får man ju börja om igen, aja, snart har jag bredband i igen å då jeflar!!
Acrid skrev:Precis som abs undrar jag vem är du?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|