CS Ikväll!

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
PiEn skrev:
det var nån gång i eftermiddags :)

hette BaNaN | PiEn :D

Var det folk inne på eftermiddagen?
Det borde vara LAG på att annonsera ut det i denna tråden
innan man börjar spela så alla kan få vara med!

Kom in ikväll vid 20-21 så brukar det vara mer folk.
Och använd sporthojsnicket.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hittade mitt första inlägg i cs-tråden 2003 06 13, då tog jag första steget in i CS träsket.......... :)

Muhaha, var det så länge sedan, men på sommaren spelas det ju knappt :rolleyes:

Heda skrev:
NOOB-Heda önskar oxå få vara med..... :hej (klockan nio)

Lg- jag kom in på någon gammal server........
Seda hjälpte Rigge mig att fixa en ny å fräsch version, så igår tog jag min CS-OSKULD

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Visst var det jag, stod där i all min hemlighet o ruvade på en surprise attack när han först slänger in en HE som landar på dina fötter :brinnerup , sen ställer sig t-rex och siktar på mig, och matar 7 skott :kulspruta

sen när svoosh smyger förbi ska jag style´a och smyga efter, men karln börjar ju backa, och när han märker att det tar stop bakom svooshar han runt och hs´ar mig :död

om bara inte rex hade halvdödat mig så :7peta

CS-träsket hamnade jag i redan ´99, så det är 6´e året nu :tummenupp

/N

t-rex skrev:
Isse hade 13 hp kvar, eftersom jag hade TDat 87 hp på honom innan eftersom han var SÅ JÄVLA HEMLIG BAKOM SINA LÅDOR!

8 hits tog det innan jag insåg att jag sköt en kompis.... Tur at jag har kasst aim.

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag fick ping på typ 500 så jag hoppade ut.......... vet inte vad som knasar, provar runt tio igen

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Trango_B skrev:
kommer kanske snart igen! det var konstigt innan, hackade som f-n trots hyffsad ping

Samma här. Trots hygglig ping runt 30 så toklaggade det. Prövar också lite senare igen.

Edit: Det är säkert Tom som porrsurfar igen... :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tyckte det smyglaggade lite hela tiden för mig ivkäll, även fast pingen blev okej.

Imorgon får man nog äta upp alla kaxighet då statsen uppdateras, *host* :huvet
abstruse skrev:
Samma här. Trots hygglig ping runt 30 så toklaggade det. Prövar också lite senare igen.

Edit: Det är säkert Tom som porrsurfar igen... :D

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Jag kom på att jag hade brandväggen aktiverad igår när jag spelade. Det har jag aldrig haft innan vad jag kommer ihåg iaf, kan det vara därför jag laggade och allt var konstigt?

Kör ni med/utan?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jag kör alltid med min på,,, ska den av eller?
prestandan lär väl bli bättre men hur utsatt är man?

crashade som vanligt efter en stund, idag blir det in med fläktar... balkongdörren öppen hjälpte ju inte :) kallt om fötterna..

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Jag har aldrig haft den aktiverad innan och det har aldrig laggat på det sättet som det gjorde igår så det kan nog finnas ett samband.
Man är nog inte så utsatt när man spelar skulle jag tro, jag vet inte riktigt faktiskt.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag har inte sådan koll, men någon har sagt typ :rolleyes: : -Att kör man genom routern så blir det någon sorts brandvägg oxå

Kan det stämma, jag har aldrig windowsbrandväggen på :3freak

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
För mig laggade det som fan de rundor jag dog...

Näe. Det laggar nästan aldrig för mig trots att vi har 3 datorer uppkopplade ständigt via en router. Dock börjar det lagga en del samt att min ping hoppar upp väldigt högt (runt 40) då det är ~+11spelare på servern.

Men trots en ping på 40 flyter det ändå på relativt bra, iaf då vissa spelares ping hoppar upp i +60 så jag antar att jag inte har rätt i att klaga.

DiscoDuck IV

Medlem
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
R1M -17
Jag kör med brandvägg, dock har jag problemet att jag blir disconnected lite då och då. Kanske något man slipper om man kopplar ner brandväggen, vågar man detta?
Har jag dock inte blivit disconnected efter stund så brukar jag inte bli det senare heller (de e därför jag alltid röstar emot banbyte för då börjar problemen igen :D ).
Tyckte de lagga så där lagom förmig igår, men jag hade skitkul.

Var hittar man statssidan?

/Disco :banana

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
thopa skrev:
För mig laggade det som fan de rundor jag dog...

Näe. Det laggar nästan aldrig för mig trots att vi har 3 datorer uppkopplade ständigt via en router. Dock börjar det lagga en del samt att min ping hoppar upp väldigt högt (runt 40) då det är ~+11spelare på servern.

Men trots en ping på 40 flyter det ändå på relativt bra, iaf då vissa spelares ping hoppar upp i +60 så jag antar att jag inte har rätt i att klaga.

Jag låg på omkring 60 i ping igår utan lagg :tungan.

Men tyvär så led jag av Artifacts över nästan hela skärmen, tror att jag kört grafikkortet för hårt och det sagt sitt :gråta

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag har alltid brandväggen på, skulle inte vilja köra utan. Har gått helt ok tidigare, så gårdagens lagg berodde inte på det utan var helt serverside.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
DiscoDuck IV skrev:
Jag kör med brandvägg, dock har jag problemet att jag blir disconnected lite då och då. Kanske något man slipper om man kopplar ner brandväggen, vågar man detta?
Har jag dock inte blivit disconnected efter stund så brukar jag inte bli det senare heller (de e därför jag alltid röstar emot banbyte för då börjar problemen igen :D ).
Tyckte de lagga så där lagom förmig igår, men jag hade skitkul.

Var hittar man statssidan?

/Disco :banana

Japp de kan mycket väl vara brandväggen.. Byt till en annan istället. Zonealarm funkar bra

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin