CS Ikväll!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Ja...om du är snäll? :7peta

Jag, min vän, är alldeles oändligt snäll.

Om inte annat så skall vi lägga upp ett finfint matprogram du och jag. Vinterns gymövningar har gått för bra, skinnstället sitter tajt som fan över axlar/bröst. Hur göra? Och innan alla kommer med kuliga kommentarer, nej, magen är lika fet som i somras, inte mer och inte mindre.

Har lyssnat på Kires förbannelse över min oboy, men mackor och oboy är ju rätt gott... Finns det inte gott bröd i sverige som inte innehåller 50% kolhydrater?
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Vinterns gymövningar har gått för bra, skinnstället sitter tajt som fan över axlar/bröst. Hur göra? Och innan alla kommer med kuliga kommentarer,

Jag som precis skulle... Hur visste du? :va

Aldrig får man ha något kul. :4skrika
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Jag, min vän, är alldeles oändligt snäll.

Om inte annat så skall vi lägga upp ett finfint matprogram du och jag. Vinterns gymövningar har gått för bra, skinnstället sitter tajt som fan över axlar/bröst. Hur göra? Och innan alla kommer med kuliga kommentarer, nej, magen är lika fet som i somras, inte mer och inte mindre.

Har lyssnat på Kires förbannelse över min oboy, men mackor och oboy är ju rätt gott... Finns det inte gott bröd i sverige som inte innehåller 50% kolhydrater?

Hmm...kanske..då...(kommer inte ens ihåg vad det handlar om :va ..orkar inte leta heller :D )

Ja men bra! ...Men visst kör du på Oboy om du gillar att dricka 80 % socker(pulvret för de som inte förstod det) :tummenupp

Edit: Matprogram låter finfint.
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
sry, jag skolkade ikväll. Installerade modem och internet åt en chick med huge :tuttar

Update med modem 87min kvar.... :död
 

MikkE

Guest
Heda skrev:
sry, jag skolkade ikväll. Installerade modem och internet åt en chick med huge :tuttar

Update med modem 87min kvar.... :död
Bild på henne. För du tog väl en bild va? va! va!


modem inns det kvar:va
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ikväll ska jag ta mig i kragen och försöka dyka upp vid 21-snåret. Någon mer som är på?
 

MikkE

Guest
Men va faaan! Jag fick resident Evil: Apocalypse idag. Får se, kommer nog in iaf.
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Kl 21 är det ju 24 på TV och det måste jag se. Varför går alla program som jag vill se kl 21 för. tycker det var bättre förut när vi lira vid 22 för då är det inge mer att se på TV.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Henken skrev:
Tankte spela lite idag men jag tror jag gar ut i varmen istallet :tungan

Det finns en sjysst afrikansk krog nånstans i gamla stan som serverar en ingefäradrink som skickar iväg skallen i omloppsbana. Har du hittat den? Skall försöka gräva fram namnet....
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Det finns en sjysst afrikansk krog nånstans i gamla stan som serverar en ingefäradrink som skickar iväg skallen i omloppsbana. Har du hittat den? Skall försöka gräva fram namnet....

Vad dillar du om nu? :va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top