CS Ikväll!

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
tycker att det ska vara mer prodigy, aztec och en bana till som jag inte vet vad den heter...sen tycker jag att vi skulle kunna slänga in en liten bana som typ awp_map eller poolday eller vad den heter...

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
vilken tid ungefär brukar ni komma in o lira?så man vet!

och sen vill jag bara säga att SSB inte e rolig att spela mot! Helt skogstokig!

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
intrepid skrev:
vilken tid ungefär brukar ni komma in o lira?så man vet!

och sen vill jag bara säga att SSB inte e rolig att spela mot! Helt skogstokig!

Runt 22 har väl varit "officiell" playtime...Men vi kan snarare säga mellan 19 - 01 ;)

Då kan SSB ta o skaka hand m Clayman... :bow

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vad gäller kartorna kan man alltid vota in dem man tycker. Kommer inte ihåg kommandot, men det finns säkert någon vänlig själ som löser det. Lägga in en AWP-map i map-cyclen verkar dumt. Att ha en kort mapcycle och möjlighet att vota in maps borde väl funka. Eller?

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
man behöver ju inte spela awp_map lika länge som dom andra...sen kom ja på att man inte får ha awp på servern..så det va nog rätt dumt..."tänkte inte på d"...men någon liten bana kan va kul ibland..alltså modell xxs

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
t-rex skrev:
Vad gäller kartorna kan man alltid vota in dem man tycker. Kommer inte ihåg kommandot, men det finns säkert någon vänlig själ som löser det. Lägga in en AWP-map i map-cyclen verkar dumt. Att ha en kort mapcycle och möjlighet att vota in maps borde väl funka. Eller?

Lade en del förslag till Tom att utöka vilka maps man kunde vota på, detta börjde diskuteras i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4487 Tom skulle då att hålla ett öga på denna och senare ta ställning till eventuella önskemål. Anledningen till att jag la det i en egen tråd var att cs-tråden minst sagt är ganska stor och att diskussionen lätt kunde tappas bort i andra inlägg. Tyckte det var bättre med en egen tråd som diskuterar regler och maps för servern. Kanske en mer allmän diskussion och ett slutdatum för den så att vi kan komma överens om gällande regler för att sedan vidarebefodra detta till Tom.

edit/ kommandot för att starta en vote om en karta är "admin_vote_map karta" tex admin_vote_map de_dust.

Iofs bara enligt mitt tycke :crash

Happy hunting all! :D

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
vad gör ni era fjollor? :crash ni kan ju inte bara dra så där?satt o lirade prodigy själv i 10 min i tron om ann ni skulle dyka upp igen...roade mej med att skjuta sönter allt som finns i glas... :rock
får väl hoppa in igen imorgon kväll antar jag...
/uffe

miffo*

aka Assassin
Gick med
2 May 2003
Hoj
Derbi Senda X-treme Super Motard -02
Spiken skrev:
Tycker vi ska byta namn på tråden till "Skryta-mest-om-sina-stats-på-cs" tråden, eller vad säger du nisse? ;)

Nisse, varför inga bilder när det går dålit? :D
Du blev ju trevligt offer för min lilla kniv :D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag