CS Ikväll!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
thopa skrev:
Padde skrev:
Thopa lotto! :D

Sen minns du vilken server det var med dom blommorna?
Haha! Hippieservern med blommor. Den ägde vi på! Jag har dock för mig att jag blev skuten utav en awp:are igenom den där hängväxten :3freak

Måste även skryta om att jag har blivit en jäkel på långhoppen på KZ_maparna Padde. Det var längesen sist nu och jag skulle behöva mig en klätterkompis :tummenupp Skulle behöva en ny spaceknapp också för del delen :3freak

När hoppar du rundor då?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tittar in efter nio som vanligt........ shit va jag ska bossa ikväll, fram me kniven, ska dopa mig med polly som vissa gör :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag gjorde en "T-rex" Slog igång datorn, skulle fixxa någe......äum, råkade hamna, sätta mig i sängen........... sträcka sig lite........oj, råkade sova tills nu:):)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Hmmm, intressant: Låg 35:a igår på rankingen, spelade endast one on one på Iceworld i några minuter under tisdagskvällen med resultat +10 i stats. Idag när jag kollar rankingen så har jag åkt ner från 35 till 46...

Nog fan för att den räknar mycket annat än +frags, men inte ska man väl åka ner så pass när man går plus? :va

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
abstruse skrev:
Hmmm, intressant: Låg 35:a igår på rankingen, spelade endast one on one på Iceworld i några minuter under tisdagskvällen med resultat +10 i stats. Idag när jag kollar rankingen så har jag åkt ner från 35 till 46...

Nog fan för att den räknar mycket annat än +frags, men inte ska man väl åka ner så pass när man går plus? :va
Beror lite på vem man är också... jag menar, jag har lirat pisskasst senaste tiden och jag har hoppat upp till 12e plats på rankingen.

Prova att nicka som kaZmur nästa gång du lirar så ska du se att du gör ett rejält uppsving i rankingen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln