kaZmur skrev:in och döda mig nu då
Vill du lira lite kan jag komma in nu!
Mor kom när jag skulle in, hon ville ta lite kort, har vart på begravning idag, å hon ville ha lite bilder när man stod där o kostymen...
kaZmur skrev:in och döda mig nu då
Mammas lilla gulleplutt*Foxen* skrev:Vill du lira lite kan jag komma in nu!
Mor kom när jag skulle in, hon ville ta lite kort, har vart på begravning idag, å hon ville ha lite bilder när man stod där o kostymen...
SENSEI, du och isse är typ bäst på hela sporthoj och du är bäst på nära avstånd (dust). Inget annat att göra än att tältaSENSEI skrev:4 pers inne, två i varje lag.. Dust.. och ni campar.. hur orkar ni?
kaZmur skrev:SENSEI, du och isse är typ bäst på hela sporthoj och du är bäst på nära avstånd (dust). Inget annat att göra än att tälta
isse skrev:Statsen är fan inte rättvis nånstans.
Lirade igår, låg på mellan 2-4 i K och bomba o deffa en del, och vad händer...jo jag loosar poäng.
Och vem går om, jo nån med 80 kills och 40 deaths....knappt torr bakom öronen alltså.
Skaffa ett bättre stats system. Detta räknar helt galet.
/N
*Foxen* skrev:har alla gått å lagt sig??
rozen skrev:jag är vaken! kom hem från jobbet för ett tag sen! nu blire ta en wirrepinne å spela kanske? lugn kväll med andra ord...
*Foxen* skrev:låter bra de! om jag ser att nån är ute å lirar på hubben så hoppar jag nog in! =)
nomolas skrev:Nee nej jag är vaken!
Lira?
SENSEI skrev:4 pers inne, två i varje lag.. Dust.. och ni campar.. hur orkar ni?
RoLLER skrev:Det är just därför jag är en Quake, Quake II & Quake III gud, och inte lirar fjollspelet CS. Som vi ändå blev världsmästare i. Såklart (igen).
www.eyeballers.com
MrGooFy skrev:Q1 rular fett, så enkelt är det.
Q2 känns som att köra stridsvagn ungefär men i Q3 är dom på rätt spår igen. Dock finns det inget som slår en god one on one på Dm4.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|