MikkE
Guest
Nu kan jag göra det. Klarade HL2 igår kvällkaZmur skrev:Jo men nu är det så att du ska spela CS med oss ikväll och därmed basta!!
Nu kan jag göra det. Klarade HL2 igår kvällkaZmur skrev:Jo men nu är det så att du ska spela CS med oss ikväll och därmed basta!!
Nä, eller jo. Men nä.Anton_Ljunghusen skrev:
MikkE skrev:Nu kan jag göra det. Klarade HL2 igår kväll
Anton_Ljunghusen skrev:
thopa skrev:Men fps helvetet stannar på 60 och det kändes verkligen inte bra. När jag komer hem idag så blir det till att mixtra med alla datorinställningar, för att spela med 60fps är ju omöjligt, även om det gick bra igår.. Man får ju ont i ögonen/huvudet..
kaZmur skrev:när jag ligger på 140 i ping så ska du inte klaga
www.portforward.comthopa skrev:Jag har precis formaterat om datorn igen pga ett satans virus. Jag installerade även steam+1.6 igår och var tvungen att gå igenom hela cfg-filen och återställa varenda 'bind' för att det skulle vara någorlunda smärtfritt att spela.. Men fps helvetet stannar på 60 och det kändes verkligen inte bra. När jag komer hem idag så blir det till att mixtra med alla datorinställningar, för att spela med 60fps är ju omöjligt, även om det gick bra igår.. Man får ju ont i ögonen/huvudet..
Sen undrar jag ifall det är någon här som har stenkoll på hur man öppnar portar på en Dlink di 604 så att man kan starta en dedicated server som en eller två pers kan joina...?
Ja, Telia gillar inte folk som inte kan parkeraabstruse skrev:Rätt åt dig!
kaZmur skrev:Ja, Telia gillar inte folk som inte kan parkera
kaZmur skrev:
thopa skrev:Jag har precis formaterat om datorn igen pga ett satans virus. Jag installerade även steam+1.6 igår och var tvungen att gå igenom hela cfg-filen och återställa varenda 'bind' för att det skulle vara någorlunda smärtfritt att spela.. Men fps helvetet stannar på 60 och det kändes verkligen inte bra. När jag komer hem idag så blir det till att mixtra med alla datorinställningar, för att spela med 60fps är ju omöjligt, även om det gick bra igår.. Man får ju ont i ögonen/huvudet..
Sen undrar jag ifall det är någon här som har stenkoll på hur man öppnar portar på en Dlink di 604 så att man kan starta en dedicated server som en eller två pers kan joina...?
isse skrev:samt att kolla så du inte kör skärmen i 60hz, och vsync.
/N
Trango_B skrev:Ursäkta en total nolla på datorer, men hur kollar man 60hz och vsync?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|