CS Ikväll!

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Jag hoppar in nu med :) Känner att jag måste ta en lite pause från vice city ;)

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
SSB skrev:
22:17

23:31

Vafan Nisse...över en timma! Telesex eller? Vad har vi sagt om att ringa 071 nummer :whip
hahaha :D Inge 071 här inte!:fakta Ne vi snackade bara på msn först, sen vart det telefon :) hehe

Kul lir! Först fick jag fetspö, sen gav jag spö, sen fick jag spö igen med hade 10/10 när de va slut iaf :)

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Japp, det var en underhållande och svängig timma. Värt att lägga på minnet är kanske att train, i mitt tycke, är bland de ojämnaste 2 vs 1 banorna. Helt jädra omöjligt som ensam, eftersom det finns lite väl många ställen att täcka som ensam. Oavsett om man har tänkt att planta eller defusa.

Nej, bättre då med inferno och aztec, lite mer human miljö där :).

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
SSB skrev:
Japp, det var en underhållande och svängig timma. Värt att lägga på minnet är kanske att train, i mitt tycke, är bland de ojämnaste 2 vs 1 banorna. Helt jädra omöjligt som ensam, eftersom det finns lite väl många ställen att täcka som ensam. Oavsett om man har tänkt att planta eller defusa.

Nej, bättre då med inferno och aztec, lite mer human miljö där :).
Jo det var faaan inte lätt på den! När(om) jag hade tagit en av er så fanns ju en kvar, och då ska jag pilla med bomben med 5hp kvar och samtidigt döda en Terrorist med 100hp och en DE med lasersikte :p hehe inte lätt!

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Nej, efter 3 maps med urkass performance är det tydligt att det är dags för mig att gå och lägga mig nu.

Kan inte träffa en vägg med scouten, och en sengångare har snabbare reflexer...

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Om det är någon som tar illa upp av nått jag häver ur mig när jag spelar på servern så ber jag om ursäkt i förväg. :notme Jag e en sån dålig förlorare att det e läskigt (vet inte hur många möss o t.b. jag har gjort av *läs slagit sönder* med på dom åren jag spelat.) :skrämd

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Tjoffe skrev:
Om det är någon som tar illa upp av nått jag häver ur mig när jag spelar på servern så ber jag om ursäkt i förväg. :notme Jag e en sån dålig förlorare att det e läskigt (vet inte hur många möss o t.b. jag har gjort av *läs slagit sönder* med på dom åren jag spelat.) :skrämd

Det e lugnt, alla är vi likadana... :tummenupp

Tur att det är ljudisolerat här jag bor för så många könsord det kom ur min mun idag så borde jag blivit vräkt... :crash
Det gick ju såååå dåligt idag!!!!!! :zpy

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Finns ingenting som kan göra mig upprörd

Inte mig heller, jag är som en filbunke när jag ligger 2-5 eller nåt. När jag någon enstaka gång blir upprörd kanske det slinker ur mig ett "Järnspikar!" eller på sin höjd ett "Men jösses amalia, nu får det vara nog!".

:p

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
YaZ skrev:
Det är ju sant apstruts..
Spec när jag inte har något snus, då är jag extra lugn, mummlar bara lite för mig själv "Ajsing Vajsing så illa det gick"

aa...typ.. :crash

Nån som vill lira lite? Har lite dötid att slå ihjäl.. :(

Kfc

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -99
Nu va de längesen ja va inne och panga..

Men min dator är HELT cp.. Kan inte köra med openGL.. åsså får ja 100bluescreeens/dag..

De är roligt med datorer.. :D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...