Lg
Yes its an STI....
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
han har inte spelat cs online iaf,en sak som är säker, kanske på lan eller dylikt.
Lg skrev:han har inte spelat cs online iaf,en sak som är säker, kanske på lan eller dylikt.
t-rex skrev:Ok flickor, för att fira SH-s återuppståndelse från det döda antar jag att alla inser vikten av att befinna sig inne på servern runt 2100 för diverse slaktande?
t-rex skrev:Ok flickor, för att fira SH-s återuppståndelse från det döda antar jag att alla inser vikten av att befinna sig inne på servern runt 2100 för diverse slaktande?
Tom Byron skrev:Okej, det var skoj.
Vilka bössor fick man inte använda, var det bara den där jag använde eller flera?
När man är "polis" då tar man vitrockarna........ vartnågonstans, jag fick dem att hänga med, men vart ska man ta dem..... dit man började eller......
Om man är terrorist, ska man skjuta dem då eller......bara panga runt efter snutar ??
Mitt spel hängde sig efter ett tag sedan, gav jag upp...... den laddade och laddade men jag kom inte in på servern igen.....
Nu ska jag prova igen..........
Acrid skrev:AWP har vi röstat om ...att vi inte skall använda.
När du är CT ska du föra gisslan till Rescuepoint. Den finns där CT startar och /eller? på ställen där ett fett grönt R med en lika fet grön ring runt börjar lysa i kanten av skärmen.
Om man pangar på gisslan får man skatta!
Tom Byron skrev:Det blev lite roligare efter ett par rundor när man fick panga på lite "enemy"...... fast jag e helt lost på kartorna, Abstruse trackade mig lite när jag gick vilse...... jag hittade itne tillbaka innan tiden gått ut........."me NOOB"
Tom Byron skrev:Det blev lite roligare efter ett par rundor när man fick panga på lite "enemy"...... fast jag e helt lost på kartorna, Abstruse trackade mig lite när jag gick vilse...... jag hittade itne tillbaka innan tiden gått ut........."me NOOB"
Acrid skrev:Hehe vettu va!? Du kan tracka Abs för att han e helt lost på office..Men säg inte att jag har sagt d... Sen vet jag inte om han hittar på 747 heller iofs...
t-rex skrev:Vad gäller fjollvapnet (ni vet vilket) så tycker jag fortfarande det finns 1000000 andra servrar där man få använda den. Men vad gäller FF så tycker jag att det blir lite roligare om det är på.
Vad tycker da gang?
A© skrev:
Nån annan en jag som har stora problem med loss och choke på Sh servern??? fan mina flyger i höjden i bland och jag träffar inte ett smack...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|