CS Ikväll!

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
han har inte spelat cs online iaf,en sak som är säker, kanske på lan eller dylikt.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
WEEEEE SENARE GRAPPAR!!!!! NU HAR JAG FIXAT MIN HACKBURK! :d:d:d:d LIRA HELA NATTEN = JA! Så se till att vara inne nu va :tummenupp

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ok flickor, för att fira SH-s återuppståndelse från det döda antar jag att alla inser vikten av att befinna sig inne på servern runt 2100 för diverse slaktande?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
t-rex skrev:
Ok flickor, för att fira SH-s återuppståndelse från det döda antar jag att alla inser vikten av att befinna sig inne på servern runt 2100 för diverse slaktande?

NOOB-Heda önskar oxå få vara med..... :hej (klockan nio)

Lg- jag kom in på någon gammal server........
Seda hjälpte Rigge mig att fixa en ny å fräsch version, så igår tog jag min CS-OSKULD

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
t-rex skrev:

21ska jag försöka fixa.

har precis avslutat 13 timmars restore, etc av en MYCKET viktig(företags kritisk typ...) server.

lite sliten
Fick göra 90% av jobbet själv. :( :mad:
(Företaget hade sin sommarfest idag, som gissa vem missade...)

Nä, hem och käka lite och logga in på CS :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Okej, det var skoj.

Vilka bössor fick man inte använda, var det bara den där jag använde eller flera?

När man är "polis" då tar man vitrockarna........ vartnågonstans, jag fick dem att hänga med, men vart ska man ta dem..... dit man började eller......

Om man är terrorist, ska man skjuta dem då eller......bara panga runt efter snutar ??

Mitt spel hängde sig efter ett tag sedan, gav jag upp...... den laddade och laddade men jag kom inte in på servern igen.....

Nu ska jag prova igen.......... :kulspruta

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Tom Byron skrev:
Okej, det var skoj.

Vilka bössor fick man inte använda, var det bara den där jag använde eller flera?

När man är "polis" då tar man vitrockarna........ vartnågonstans, jag fick dem att hänga med, men vart ska man ta dem..... dit man började eller......

Om man är terrorist, ska man skjuta dem då eller......bara panga runt efter snutar ??

Mitt spel hängde sig efter ett tag sedan, gav jag upp...... den laddade och laddade men jag kom inte in på servern igen.....

Nu ska jag prova igen.......... :kulspruta

AWP har vi röstat om ...att vi inte skall använda.

När du är CT ska du föra gisslan till Rescuepoint. Den finns där CT startar och /eller? på ställen där ett fett grönt R med en lika fet grön ring runt börjar lysa i kanten av skärmen.

Om man pangar på gisslan får man skatta! :D

:hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Acrid skrev:
AWP har vi röstat om ...att vi inte skall använda.

När du är CT ska du föra gisslan till Rescuepoint. Den finns där CT startar och /eller? på ställen där ett fett grönt R med en lika fet grön ring runt börjar lysa i kanten av skärmen.

Om man pangar på gisslan får man skatta! :D

:hej

Det blev lite roligare efter ett par rundor när man fick panga på lite "enemy"...... fast jag e helt lost på kartorna, Abstruse trackade mig lite när jag gick vilse...... jag hittade itne tillbaka innan tiden gått ut........."me NOOB"

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Tom Byron skrev:
Det blev lite roligare efter ett par rundor när man fick panga på lite "enemy"...... fast jag e helt lost på kartorna, Abstruse trackade mig lite när jag gick vilse...... jag hittade itne tillbaka innan tiden gått ut........."me NOOB"

Hehe vettu va!? Du kan tracka Abs för att han e helt lost på office..Men säg inte att jag har sagt d... :D Sen vet jag inte om han hittar på 747 heller iofs... ;)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Tom Byron skrev:

App! App! App! Det gjorde jag inte alls, däremot var Ac på dig.

:fakta

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Acrid skrev:
Hehe vettu va!? Du kan tracka Abs för att han e helt lost på office..Men säg inte att jag har sagt d... :D Sen vet jag inte om han hittar på 747 heller iofs... ;)

Jag är lost på alla banor, men trackar någon det gör jag inte... :notme

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Kul rundor idag! Lagom ojämna lag och mycket hjärnsubstans på väggarna!

Vad gäller fjollvapnet (ni vet vilket) så tycker jag fortfarande det finns 1000000 andra servrar där man få använda den. Men vad gäller FF så tycker jag att det blir lite roligare om det är på.

Vad tycker da gang?

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
mmmm Hade trevligt.... men jag måste verkligen köpa mig ett nytt tagnetbord och en ny mus... fan klarar inte av å lira med dessa förhållanden... blir så tok lack i bland när man ska göra en panikvänning och siktet bara studdsar i sid led..... och man blir skjuten i ryggen på grund av att man inte hinner vända sig om....
Nån annan en jag som har stora problem med loss och choke på Sh servern??? fan mina flyger i höjden i bland och jag träffar inte ett smack... :mad:

Tom alla har vi varit Noobs.. t.om med jag... men har spelat detta spel ganska länge nu och kan det mycket väl och vet vart jag ska ta vägen och vart oftast mina fiender kommer.... Men övning ger fädighet... så häng på nån av dina med spelare och se hur han gör... håll dig bara runt om kring honom och se till att du inte blockar nån av dina team m8´s :crash.
Som spelare hatar jag när folk blockar mig, inte så kul när man kommer i en en eld strid och ska försöka strafe och då står en team m8 i vägen :mad:

Vill oxo be om ursäkt för mitt dåliga beteende oxo... höll på att bryta ihop ett tag där... ingenting verka funka.... på Dust 2
tackar för ett par goda rundor..... :tummenupp

Glömde nästan en sak....
VILL HA AWM/AWP.... :rock

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Vad gäller fjollvapnet (ni vet vilket) så tycker jag fortfarande det finns 1000000 andra servrar där man få använda den. Men vad gäller FF så tycker jag att det blir lite roligare om det är på.

Vad tycker da gang?

AWP tycker jag är överspelat sedan länge. Det är väl bara folk som inte spelat nyligen på servern som fortfarande undrar.

Jag tycker också att FF borde sättas på samt att vi byter ut train mot office, permanent.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Adda mig om ni har icq om ni vill.. så kanske det blir lite lättare att in folk på servern...

Flera icq nummer?

2, #.............

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
A© skrev:

Nån annan en jag som har stora problem med loss och choke på Sh servern??? fan mina flyger i höjden i bland och jag träffar inte ett smack... :mad:

jorå choken är mindre rolig kan man lungt säga :(
Loss däremot har jag inget problem med.

Det verkar som att choken sticker iväg när det är många inne som höjt rate, cmd_rate mm. Servern orkar inte riktigt med då :(

Detta hjälper ju dock inte mej, får samma resultat oavsett om jag har mycket choke, funderar nästan på om det beror på hur jag siktar :crash

Aja, kul var d igår iaf men var på lite...hmm...dåligt humör, blev ju inte bättre när man dog hela tiden istället för att döda :rodnar

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Asså, jag har ALLTID 0 på choke och loss. Utan undantag. Jag undrar lite om det helt enkelt är fel på mätaren eftersom alla andra verkar ha problem. Sedan att det inte hjälper är en annan sak.......

Ang Office/train o FF. Vem tar kontakt med Tom?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha