t-rex skrev:Jaha..... 35kB/s..... tar 3 timmar. Humor.
Aja, hur ser helgen ut? Torde trilla in lite halvpackad runt 2400 i morgon, funkar det för folket?
Nisse Järnet skrev:Tack för god match!! Tog lite tid att bli varm, men sen gick det hyffsat
Vad säger ni om att fiffla ihop 2 Sporthojslag och köra lite mot varann? Jag vill va me Abstruse och Acrid iaf!
I mornn ska det peppras!!
abstruse skrev:Tack själv!
Bra idé. Att dela upp alla i två lag, så blir man ju samspelta med tiden. Kruxet är ju att det ska vara jämt hela tiden, det är ju inte så säkert att det blir det varje gång om vi har fasta lag och man inte kan byta om det blir ojämt. Men, bra förslag, det kanske går att lösa problemen där också.
Vi kan ju försöka få till en megafight till helgen, så många som möjligt på servern på söndag kl 22.00! Ska försöka komma intill innan dess också...
Jo tänkte på det också, men i värsta fall får ju nån hoppa över lite provisoriskt. Och spionera liteabstruse skrev:Tack själv!
Bra idé. Att dela upp alla i två lag, så blir man ju samspelta med tiden. Kruxet är ju att det ska vara jämt hela tiden, det är ju inte så säkert att det blir det varje gång om vi har fasta lag och man inte kan byta om det blir ojämt. Men, bra förslag, det kanske går att lösa problemen där också.
Vi kan ju försöka få till en megafight till helgen, så många som möjligt på servern på söndag kl 22.00! Ska försöka komma intill innan dess också...
Nisse Järnet skrev:Nån som e på idag då??
abstruse skrev:Hoppar in på en public nu, sök mitt nick och häng på... *ge mig någon minuts försprång...*
Nisse Järnet skrev:CS på SH Kl20:00 Haka på!!
Jag hoppar in redan nu.
Ok, räkna med mig!t-rex skrev:På bio. Kommer runt 2330.
Vi kom överens om att man inte skulle ta in utomstående.Biifer skrev:Ja kommer! Får man ta med några polers lr är lösenordet "TOPPHEMLIGT"?
t-rex skrev:3 frågor:
1. Sök på mitt nick?
2. Kickboxing?
3. Huset elliot?
Har förhoppningsvis fått hem steam när jag kommer hem. I så fall skall det slaktas!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|