CS Ikväll!

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
abstruse skrev:
22.00 som sagt. Dock, när jag var klar med kickboxningsträningen vid 19.45-snåret så mötte jag Lillstrumpa när jag joggade hemåt och hon skulle iväg och styrketräna. Hoppas hon hinner titta färdigt på hantlarna tills klockan 22.00... :rolleyes:


Hinner! :hej


Får man kramp i axeln när man försöker dricka ur en liten vattenflaska efter ut avslutat axelpass, så har man nog kollat förbannat effektivt på hantlarna. :FU
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
t-rex skrev:
Ähh, det är era datorer som suger. Gör som jag, åk till Inet, få en utskällning för att du slkall försöka bygga själv, kom hem med massa lådor (efter att du bett inetidioten att dra dit pepparn växer, dvs någonstansi i asien tror jag. (vilket antagligen hade varit trevligt, givet skitvädret på utsidan...)), sitt sedan i en kväll och försök klistra ihop skiten, för att slutligen sitta med svettdroppar i pannan för att trycka på ON första gången.

Och sedan se det fungera!!!

99 fps nu. på alla banor, med massvis med regn, granater och tarmar på väggarna! Ska nog fan köpa eve-online när jag ändå är igång!
Inte datorn, uppkopplingen!! Inge fin ping på ADSL när brorsan tankar och man ska lira :(
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Hinner! :hej


Får man kramp i axeln när man försöker dricka ur en liten vattenflaska efter ut avslutat axelpass, så har man nog kollat förbannat effektivt på hantlarna. :FU

Aj. Axlar gör ONT. När man kollar på hantlar alltså...


Jaja, kul att kriga. Jag var grym. Tills tjoffe kom. Och tog livet av mig.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Får man kramp i axeln när man försöker dricka ur en liten vattenflaska efter ut avslutat axelpass, så har man nog kollat förbannat effektivt på hantlarna. :FU

Får man kramp när man försöker dricka ur en liten vattenflaska så är man en mes. :arsele :1pajas
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:
Tack för god match btw!! Nu ÄR det ju nästan som förr :D Fast det är lite tyst i mirkofonerna :hej

APSELUT!

Kanonkul! :banana

Trist att lillstrumpa stack så tidigt bara... :(
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
ni spammar ju tom värre än sportglass här ju :)

förresten, vad är CS för typ av spel?
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Varför drar ni så tidigt för...:( Var ju bara 5 pers när jag kom, vilka sedan droppade av med ca 2-3 minuters mellanrum. Men visst var det mysigt när jag kom, eller vad säger du astrid..ehm, hs...ehmm :p
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
APSELUT!

Kanonkul! :banana

Trist att lillstrumpa stack så tidigt bara... :(


Hon kom tillbaka. Gnällde lite över fps o stack igen bara, synd. Vi får väl skramla till en ny dator till henne. Jag tror jag har lite SDRAM liggande i ett hörn om det är intressant....



@martin... Spammar? Nä, spam det är väl bara onödigt snack? Här tar vi allt på största allvar. Cs är... tja, ungefär som monopol. Fast för vuxna. Lite mer avancerade regler. Och en del HS.
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Äh, nu kör vi lite! Ja går in i 5 minuter å ser om det kommer nån.

Edit: Gjorde jag inte alls det... hmm, varför kommer jag inte in ibland? :va
 
Last edited:

MikkE

Guest
har fan suttit framför burken hela dan.. tror inte att jag orkar..................... :(
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Hon kom tillbaka. Gnällde lite över fps o stack igen bara, synd. Vi får väl skramla till en ny dator till henne. Jag tror jag har lite SDRAM liggande i ett hörn om det är intressant....



Här tar vi allt på största allvar. Cs är...

Mmm här måste det göras ngt fort...ja kan inte spela så här...Det känns som att siktet har gått ut på en 7 timmars pubrunda innan det är dags för game. Å DÅ gungar och slänger siktet fram o tillbaka som en värsta fyllekajja. Bedrövligt. Inget hyffs alls.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Mmm här måste det göras ngt fort...ja kan inte spela så här...Det känns som att siktet har gått ut på en 7 timmars pubrunda innan det är dags för game. Å DÅ gungar och slänger siktet fram o tillbaka som en värsta fyllekajja. Bedrövligt. Inget hyffs alls.

Don efter person, alltså? :rofl :hej






Jag kan kika på burken när jag kommer förbi nästa gång.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top