CS Ikväll!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Eftersom alla kommer från ett forum där man kör mc, dvs är iallafall 16 år gammal, och i de flesta fall äldre så tycker jag att det är helt jävla otroligt att en del lyckas sänka sig till en 12-årings nivå.

Är det så svårt att bete sig som folk? Väx upp för fan!

Vad gäller gejmandet i övrigt så vill jag nu lämna in mina lösplugg och ha ut skarp ammo. Fixar du det apsruts?

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Re: Angående kvällens spel:

abstruse skrev:
Att Nisse stack för att Lasse testade glow-funktionen är ju lite trist. Hade du bara frågat Nisse så hade ju Lasse bytt tillbaks direkt. Faktum är att han bara körde den någon minut och strax efter du loggade av så var things back to normal.

Kvällen dominerades av ett gäng riktigt bra matcher. Tyvärr var de senaste tio minuterna rena rama lekstugan.

Granat, Smack och Rob körde showbriefing kommandot, spammade detta konstant och blev sedermera slappade automatiskt av "servern", vilket utnyttjades för att såväl fylla konsollen med spamtext som förstöra spelet för oss andra då vi föga kunde höra varandras steg utan bara själva slap-ljudet.

Högst ironiskt och tillika riktigt tråkigt att detta skulle ske samma dag som servern fått två admins.

Då såväl jag själv, rex och andra reagerade över lekstugan kände jag mig tvingad att kicka ovannämnda. De kom givetvis tillbaks, vilket jag hoppats. Dock inte i syfte att spela renhårigt utan i fortsatt syfte att spamma och förstöra spelet för oss andra.

Fråga:

Vad gör vi nästa gång?

Jag har inte lust att banna en sporthojsmedlem från servern, men jag har å andra sidan inte heller lust att gå dit för att spela med forummedlemmar och få spelet förstört bara för att några få kör illegal commands i konsollen i syfte att bli slappade och därmed förstöra spelet.

Ordet är fritt.

Nå Nisse, du missade många matcher när du stack, trist. Dock, de sista tio minuterna behöver du inte gråta över för att du slapp. :(
Tror inte jag missade så mkt, kan ju inte spela längre :(
Ang. glowskiten så vart ja lite less ja...men skit samma, dog ju bara hela tiden ändå :zpy :crash :p

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
t-rex skrev:
Eftersom alla kommer från ett forum där man kör mc, dvs är iallafall 16 år gammal, och i de flesta fall äldre så tycker jag att det är helt jävla otroligt att en del lyckas sänka sig till en 12-årings nivå.

Vad gäller gejmandet i övrigt så vill jag nu lämna in mina lösplugg och ha ut skarp ammo. Fixar du det apsruts?
Jag har ju inte lösplugg (tror jag), men jag tycks ha dubbelt så stort huvud som alla andra, + att jag tydligen sysn några meter innan jag springer ut från tex en dörröppning...doh!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:

Medhåll. Jag har ingen lust att leka polis framledes, jag är där för att spela och ha kul. Hoppas innerligen att dagens händelse var ett undantagsfall.

Vad gäller löspluggen ska du ha en eloge för att du knäppte så många trots din ammunitions beskaffenhet.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Nisse Järnet skrev:
Jag har ju inte lösplugg (tror jag), men jag tycks ha dubbelt så stort huvud som alla andra, + att jag tydligen sysn några meter innan jag springer ut från tex en dörröppning...doh!

Så går d när man heter Nisse ...å du vet ju vad som kommer efter det....men om jag skriver dessa tre ord får jag nog lite varningspoäng :D :D

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Du får sluta upp med att springa ivägen då... :p

I'll do my best........ Vilket inte verkar räcka så långt just nu, satan vad illa det har gått i två dagar.

Men men, nya tag i morgon, förhoppningsvis utan ja ni vet vad...

Kfc

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -99
Nisse Järnet skrev:
Trodde jag också...men tydligen inte *blää*
Lirade ju fan bättre första gången jag testade cs :(

Prova lira på en server med o loss och choke.. då märker du att du kan lira :)
eller ja.. om du inte lyckas där.. hmm kan du inte lira .. he he

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Förlåt Nisse att ja gdöda dig när du trodde att du var osynlig. :(

Jag har 0 loss och 0 choke på sporthoj.com servern och brukar ligga på runt 20 i latency så jag ka ninte klaga på servern iallafall. Keep up the good work Tom. :tummenupp

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
GranaT skrev:
jag tror ni e lite kinkiga för jag kniva allihopa igår... :fakta

Du knivande inte mig, men det gjorde istället spiken för att han var arg, för att du hade knivat honom. :crash

Ps. Jag var blind pga flash när spiken kniva mig, så den gills knappt inte. ;)

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska