CS Ikväll!

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Acrid skrev:
Brukar trilla in folk runt 22.

D brukar d inte alls, brukar på sin höjd trilla in folk vid...ah,...sådär vid 2-3 brukar nesselille vakna till liv och börja spela... :p

Kanske synes där kl 22.00, får väl se hur många som dyker upp...gammelgubbarna (läs t-rex, abstruse)kanske dyker in...?? :rolleyes: *duckar*

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
mmm skrev:
D brukar d inte alls, brukar på sin höjd trilla in folk vid...ah,...sådär vid 2-3 brukar nesselille vakna till liv och börja spela... :p

Kanske synes där kl 22.00, får väl se hur många som dyker upp...gammelgubbarna (läs t-rex, abstruse)kanske dyker in...?? :rolleyes: *duckar*

Nänä ja vet...men vi säger ju alltid 22...sen om d blir 23, 00, 01 lr senare...vem håller koll liksom... :rolleyes:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
kolla på kallafakta inatt på tv4, 00.45, om CS.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Åherrej*vlar sikket aim idag. Igen. Dock; se och förundras!

Bifogat

• IMG_1087.jpg
    IMG_1087.jpg
    17.2 KB · Visningar: 50

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Åherrej*vlar sikket aim idag. Igen. Dock; se och förundras!

Vi måste träffas på en fika snart! :rolleyes: :tuttar :) :tummenupp

I kväll var det blandade känslor. Första fyra mapsen gick hyffsat. Sedan var det ett riktigt bottennapp i en evighet. Avslutade dock aztec med äran i behåll. :fyllisar

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Har fixat Counerstrike 2, CONDITION ZERO, men jag är grymt missnöjd.
spelet har inget med CS att göra utan liknar mer nått som Blackhawkdown.
Vilket ju är ett bra spel men förväntningarna är ju ett super CS och då stämmer inget, leta ammo, bomber, liv/health och bara skjuta korkade araber, nä fan vilket junk.

MikkE

Guest
R2 skrev:
Vilket ju är ett bra spel men förväntningarna är ju ett super CS och då stämmer inget, leta ammo, bomber, liv/health och bara skjuta korkade araber, nä fan vilket junk.
tyst minut

:mad: :mad: :mad:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
R2 skrev:

Trist.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
R2 skrev:

Har verkligen CZ kommit... Är det bara inte en haxxad version av source coden som dom snodde för ett tag sen????? :va

Det sista jag hörde nått om CZ så var det release date nångång nästa år...
1 kvartalet.. :va

Kan ha rätt, kan ha fel....

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jo fan den är inte färdig på långa vägar ännu, menyer och sånt ser illa ut. vi kan ju ha tur, final kanske blir skitfint.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
satan min mus har rasat, får skaffa ny, tips tack.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
R2 skrev:
satan min mus har rasat, får skaffa ny, tips tack.

Jag kör nu med en Logitech MX700 och den är helt klockren, den första trådlösa optiska musen som hänger med i fps-spel enligt min mening. Den förra musen jag hade va en Razor Boomslang 2000 och den är fruktansvärt bra när man väl har vant sig vid den ovanliga fattningen. Dom har ju dock haft lite problem med kvaliteten hos Razor men det säger dom ska vara fixat nu. Min razor gav upp för några månader sedan och jag har skickat 3 mail till Razor och inte fått ett enda svar så jag tröttnade och köpte en MX700 istället och jag är helnöjd med den.

Vad har du för musmatta? Det tycker jag gör en väsentlig skillnad när man spelar spel som cs eller quake. Jag har en Icemat och den tycker jag är den skönaste av dom som jag har testat.

Last edited:

gasolis

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
RM250
A© skrev:
Har verkligen CZ kommit... Är det bara inte en haxxad version av source coden som dom snodde för ett tag sen????? :va

Det sista jag hörde nått om CZ så var det release date nångång nästa år...
1 kvartalet.. :va

Kan ha rätt, kan ha fel....

Sourcekoden var väl till Half-Life2 tror jag, CZ är väl släppt nu?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln