CS Ikväll!

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Evil M skrev:
Heheh var rätt skoj i kväll fast det var en massa puckon där i mellanåt. Tog en screenschoot(stava?) på mina stats för jag låg så bra till men det visa sig nu när jag kolla bilden att jag hade tittat på MAC´s stats :huvet

Höll på att garva ihjäl mig när Solero eller vad han hette död MAC och alla bara stod och titta på sen kuta Heda efter precis som om han skulle ge sig på Solero med det gjorde han inte, såg skit kul ut. Hade varit nått för filmen :)

Ja, jag blev riktigt besviken på er att ni inte hämnades! Hedas kommentar var ju iofs klockren efteråt: -Han kan ju bli ledsen... :yoparty
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nee, jag dödade honom inte*, var ju inte mig han muppade sig emot :rolleyes: Men kommer han å börjar smöra för Abs å lägger vantarna på Jordgubbarna då ska han få se när jag spänner musklerna, dvs en flasch, för det blir ju ganska bländande i bägge fallen :hihi

Jo, det var skoj, men blev lite lunarnivå ett tag :rolleyes:
Jag vill ju spela, inte tjafsa å skriva dirty words........



*tanken var att jag skulle kniva i för honom men jag blandade ihop alla gubbs så, å jag e ju rätt "duktigt" på att skjuta på folk i mitt eget lag i vanliga fall så jag softade lite........... :pannkyss

Mac skrev:
Ja, jag blev riktigt besviken på er att ni inte hämnades! Hedas kommentar var ju iofs klockren efteråt: -Han kan ju bli ledsen... :yoparty
 

Egget

Vild, galen och för ung!
Gick med
17 Apr 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Kanske när jag bli äldre
Jag uppmanar alla som vill vara med i filmen:

Skicka mig demos!


Tack på förhand.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Men kommer han å börjar smöra för Abs å lägger vantarna på Jordgubbarna då ska han få se när jag spänner musklerna, dvs en flasch, för det blir ju ganska bländande i bägge fallen :hihi

Smör! :banana
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Jag råkade schabbla bort den demosekvensen då jag smög efter en mycket ovetandes Padde (--> :confused: ) i 15 sek. Men ack så roligt det var :rofl

Har bytt några ord med Egget ang musik till filmen. Har ni några heta musiktips är det väll bara att posta. Jag personligen vill helst inte höra nån happy trance á la Da Buzz osv. Det ska vara antingen någon/några tunga technolåtar eller hårdrock i stil med "Fear Of The Dark".
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Jag är iaf het, dock inte mina händer.

Så kom hit nu! Det ska vara mer förnedrings-tv på SHfilmen :tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top