CS Ikväll!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men hur fick ni tag i erat 1.6 cs då? Jag smaskade in condition zero för att steam låg med där :va

Har ni gammla gubbar som gör datorn snabbare? E mitt skit mera tungrott??

:confused: :) :rolleyes: :tungan
abstruse skrev:
Det är bara för Hedaponken har Condition Zero installerat också, då byts de vanliga gubbarna ut mot lite "snyggare"... :rolleyes:

För egen del installerade jag hi-fps models igår och drömde om guld, gröna skogar och bättre fps. Men inte f*n hjälpte det! Fps:en pendlar runt 35 fortfarande men nu ser gubbarna ut som pappkartonger istället. :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Heda skrev:
Men hur fick ni tag i erat 1.6 cs då? Jag smaskade in condition zero för att steam låg med där :va

Har ni gammla gubbar som gör datorn snabbare? E mitt skit mera tungrott??

:confused: :) :rolleyes: :tungan

Köpte HL inkl CS för något år sedan. Uppdaterade sedan till CS 1.6 inkl Steam över nätet.

Tror inte dina gubbar väger mer än 1.6 original, marginellt isf, men de är fan så mycket snyggare. Du har väl schysst fps ändå?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jo, det funkar........... men alla pillar ju hit å dit, så jag lär väl få pilla lite oxå;)

jeje, jo 100fps e stabilt..........kanske ska lära sig att spela lite istället då :rolleyes:
abstruse skrev:
Du har väl schysst fps ändå?

MikkE

Guest
Så ju mer fps desto bättre?

Fan va skön ping jag få nu. Har DC++ igång, jag laddar ner i 400+kb/s och har uploads på 400kb/s+. Och ändå är pingen under 20 :)

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Jag har Predator- och benderskins om någon vill ha. De är väl inte att rekomendera med tanke på dess kroppsformer, men om man använder de vita skinsen så är det ganska lätt att se folk..

Fast iofs så behöver man ju knappt se alla SHlirare så mycket som majoriteten klampar, det är inga ninjor precis :7peta

Sen kan man byta cs/cz skinsen mot de gamla vanliga om man vill. Jag gillar dock cz skinsen mer då jag nu är van vid dem.

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
thopa skrev:
Fast iofs så behöver man ju knappt se alla SHlirare så mycket som majoriteten klampar, det är inga ninjor precis :7peta

Lyssnar ni efter sånt?
Går det bättre om man lär sig det?

Jag har mitt surroundsystem till datorn på när jag spelar. Men eftersom basen är kraftig och vi ofta spelar ganska sent så har jag jättelåg volym på. Så jag hör bara skotten och HE osv..

Bör man köra med lurar eller?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Trango_B skrev:
Lyssnar ni efter sånt?
Går det bättre om man lär sig det?

Jag har mitt surroundsystem till datorn på när jag spelar. Men eftersom basen är kraftig och vi ofta spelar ganska sent så har jag jättelåg volym på. Så jag hör bara skotten och HE osv..

Bör man köra med lurar eller?

Självskrivet! Jag är förvisso värdelös, men jag försöker lyssna så mycket som möjligt efter "ljudinfo" och smyga samt springa på "rätt" ställen och vid "rätt" tillfällen. Jag vet inte vad de bättre spelarna på forumet säger, man jag skulle tippa på att av den totala perceptionen i spelet så är ju ljudet med lätthet iaf 30%, om inte mer.

Schyssta hörlurar är ju en förutsättning för att höra var motståndarna är.

Sålunda Erik, köp ett par lurar och du klättrar +20 på rankingen lätt! ;)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag kör med högtalare 30 cm till höger och vänster från skärmen men jag tycker det är helt omöjligt att höra varifrån folk kommer ibland, speciellt på office och liknande banor.

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
abstruse skrev:
Självskrivet! Jag är förvisso värdelös, men jag försöker lyssna så mycket som möjligt efter "ljudinfo" och smyga samt springa på "rätt" ställen och vid "rätt" tillfällen. Jag vet inte vad de bättre spelarna på forumet säger, man jag skulle tippa på att av den totala perceptionen i spelet så är ju ljudet med lätthet iaf 30%, om inte mer.

Ljudet gör skitmycket. Jag kör ett SB Audigy 2 ZS med ett par Koss lurar till, funkar guld :Bugar Att stanna upp & lyssna avgör ofta mina moves och har gett mig ett par sköna kills på "hög-klampande" individer :D

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Så här ser det ut där jag sitter och spelar. grannar, syskon som sover? äsch :D

Bifogat

• S3000001.JPG
    S3000001.JPG
    52.6 KB · Visningar: 45

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Skulle inte kunna spela om jag inte gick efter ljudet.

Ljudet och radarn är ju 70 % av spelet. Ibland glömmer jag dock att kolla radarn...stackars teammates :D

YaZ

Gelehallon
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Neppz
Jag spelar helt utan ljud.. Lyssnar på musik istället.. Ni skulle dö alldeles för mycket om jag hade ljudet till hjälp också :p

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln