blir en halvlösning med skjuts. blir 7ggr fräckare o bygga singel. de enda jag kan tänka mig vid skjuts som är snyggt är en kapad orginalskärm med sån där dyna med sugproppar. säger inte vad du måste göra utan vad jag el många med mig tycker om...
de är alltid ett aber när man vill kunna skjutsa.
jag gjorde helt enkelt så jag hade en extra hoj typ en sportis om jag ville ha med snäckan.
Hojjen har för övrigt fått ett namn..
Tänkte mig "Hellbilly" från början, men med tanke på alla mer eller mindre dryga kommentarer om tanken så har jag döpt henne till:
*Famfar*
ChubbyBetty!
En redig kvinna har formet som få!
Den skärmen kan nog bli bra, du får leva med lite rengstänk ifall det ska bli snyggt
Sätt dit en Sprint sadel de är lägre & det går fort att få dit bara dremla om lite undertill & flytta bakfästet.
Sen så drar man ett spätt genom ljuddämparna ,kapar hål i främre luftburken i med ett KN filter. Så beställer du munstycken ifrån Joppe på Triumph center i LKPG 013-105040. Fick 74 hk på hjulet istället för 60 iförsig så satte jag på konfilter men ändå...
Här kommer en bild på tjejens förra Legend.
De har även sån sadel ligganges hälsa från Dan Örebro när du snackar med Joppe ifall ni nu vill alltså....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|