juha01 skrev:Kanske för att man rycker bort sladden till originalmätaren och slipper få mil på hojen... Elakt!!
Vsundelin skrev:Är det någon som kan rekomendera nån bra cykeldator att använda på cross ?
skulle vara skoj att se hur långt jag kör och sånt kraffs,
Kx 125 ´98
// V.sundelin
Vsundelin skrev:Är det någon som kan rekomendera nån bra cykeldator att använda på cross ?
skulle vara skoj att se hur långt jag kör och sånt kraffs,
Kx 125 ´98
// V.sundelin
Menar du som enda mätare vid besiktning? Ja, om du har belysning på den som tar strömen från fordonets ordinarie el-system.Triker skrev:Hej!!!!
Jag har en fråga om cykeldatorer, är det tillräckligt med en sådan???
Det skulle lösa en massa problem för mej.
En fråga, finns det någar riktlinjer för en montering av en sån??
Jag kör en Trike men det spelar väl ingen roll antar jag.
Fredde Meck skrev:Felvisnings-marginal kommer jag inte ihåg men kan ta reda på om intresse finns.
Jag fick inte igenom min COC godkända hoj genom reggbesiktningen. 98 eller 99 var tydligen sista årsmodellerna där det faktiskt är godkänt med cykeldator som ända instrumentering.Pilsner skrev:En intressant detalj är att det än så länge går att besiktiga med en cykeldator istället för vanlig hast.mätare. Har i och för sig bara provat med en äldre hoj och missade att fråga hur det är med COC hojar.
Där ser man! Jag håller hårt i min -98:a där det mesta verkar vara tillåtet!philsson skrev:Jag fick inte igenom min COC godkända hoj genom reggbesiktningen. 98 eller 99 var tydligen sista årsmodellerna där det faktiskt är godkänt med cykeldator som ända instrumentering.
på att inte tala om alla helfordonsgodkända hojar.Fredde Meck skrev:Där ser man! Jag håller hårt i min -98:a där det mesta verkar vara tillåtet!
F-n vad dom har pajjat mycket med sina nya regler.
Tänkte importera en bmw s1000rr från uk. Då dom har mph så tänkte jag om jag kan sätta på en sigma 700 och regbesikta den. Är detta ok eller kommer jag få problem? Den gamla mätaren kommer att sitta kvar.
Tack för svar på förhand.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |