Nu kan jag inte trafikreglerna som gäller för cyckelmuppar,, men det kan omöjligt vara ok att dagligen backtränia i typ 12 km i timmen var dag i backen upp från min lilla by, och helst 3-4 spandexbrallor i bredd som gärna bankar i biltaket när man kör om.
Hade nån bankat i mitt biltak så hade jag antagligen testat hållbarheten på ramen med slägghammarn, man rör fan inte nån annans bil/mc/cykel ...
Påminner mig om för 2år sen, höll på och jobba och det var bara en fil öppen för bilar, rivit bort asfalten på både cykelbanan och körbanan, en cyklist cyklar på körbanan men hade antagligen gått snabbare att kliva av och promenera, en taxi ligger bakom och tutar några centimeter bakom (cykelbanan ligger 50cm ifrån där han cyklar), självklart stannar cyklisten helt och taxin touchar honom, han ramlar inte men ska ringa polisen, militären, säpo, fbi och antagligen star trek federationen, hela världen håller på att gå under.
taxichaffisen helt kolugn tar cykeln som han lutat mot taxin å slänger den i buskarna visar fingret och drar vidare, garvade så jag höll på å pissa på mig.
sen måste jag bara fråga alla som kör racercyklar till och från jobbet, funkar det verkligen bra när man får punka av ett sandkorn?