cyl. till honda

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Smokey__88 skrev:
ingen som vet orsaken till detta
aj aj.. såg inte bra ut dedär. :3freak
Jag antar att något har kommit i kläm.
Du kan få en "hyfsad" cylle av mig som går köra på i af.. inget gämfört med hur din ser ut.. :död

Smokey__88

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2005
Hoj
Honda NS125F -88, Monkeybike -05, Minimoto 14E
jag tror att det är en kolvring som har gått sönder och sedan klämt sig inne i cylindern. det är hopplöst att köpa beg. fordon, man vet ej när de fick service sist. först växellådan o kopplingen och nu det här.
tack "philsson" men jag köper ny cyl. kolv. kolvringar. föresten hur länge måste man köra in grejerna sen, den är obesiktiad och jag vill inte att nån cp nisse ska tok varva sönder mina grejer, eller kan man säga att de ska låtta bli att vara sönder för att det e nya grejer

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Smokey__88 skrev:
jag tror att det är en kolvring som har gått sönder och sedan klämt sig inne i cylindern. det är hopplöst att köpa beg. fordon, man vet ej när de fick service sist. först växellådan o kopplingen och nu det här.
tack "philsson" men jag köper ny cyl. kolv. kolvringar. föresten hur länge måste man köra in grejerna sen, den är obesiktiad och jag vill inte att nån cp nisse ska tok varva sönder mina grejer, eller kan man säga att de ska låtta bli att vara sönder för att det e nya grejer
Jag fick samma problem under min inkörning.. men det var bara säga till han att köra lungt.. till sist körde han den inte alls.. ang cyllen så fick jag papper med där det stod 30-40 mil..

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...