Cylle och topp

PalmoSweet

Medlem
Gick med
15 Mar 2021
Hoj
Yamaha wr125 2013
Är du säker på att farsgubben inte hänger på SH... ;)
Jafan han löser allt själv så det skulle ja inte tro frågar han får jag vill antigen 1. springa 2. försvaramig med fölrsta bästa eller 3. bara ta smällen. det löser sig men tveksamt att han håller till på dessa typer av forum

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Rent spontant tänker jag att det måste väl finnas andra fora för mopeder. Okey, en "barnkammare" till en sporthojsåkare kan jag kanske köpa. Passar på att fråga. När jag köpte min nya Zündapp KS50 -76a så jackade jag kolven som ett "valv" och inte så att säga kantigt. Var senaste bud då. Hur gjorde ni?

368428.jpg

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Rent spontant tänker jag att det måste väl finnas andra fora för mopeder. Okey, en "barnkammare" till en sporthojsåkare kan jag kanske köpa. Passar på att fråga. När jag köpte min nya Zündapp KS50 -76a så jackade jag kolven som ett "valv" och inte så att säga kantigt. Var senaste bud då. Hur gjorde ni?

View attachment 459488

Kan det vara Suckerbergs hemsida? Vi har juh medlemmar som hänvisar dit, bort från SportHoj! :tungan :krama :hihi

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Var senaste bud då. Hur gjorde ni?
Det var färdiga kit från Alvars när det gällde "på riktigt". Kapa kolven tvärs över (för balansen skull) för bara lite mer toppeffekt och inget annat. Annars var det att borra bort svetsen för att kunna dra pluggen.
alvars%20racing%20000.jpg

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Det var färdiga kit från Alvars när det gällde "på riktigt". Kapa kolven tvärs över (för balansen skull) för bara lite mer toppeffekt och inget annat. Annars var det att borra bort svetsen för att kunna dra pluggen.
alvars%20racing%20000.jpg
Jo, och sen dreva om ? 7-halva hade jag minns jag och "pimpelgas" samt avgassystem som lossnat innan man bemötande sig och hade råd fixa det. "Alvars" minns jag inte alls... Sporrong (tror jag det hette) i Sumpan köpte jag prylar.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...