Dr.Bike
Guest
Fürstenhoff skrev:SWT Racing skall göra allt och mer där till för att bli billigast i Sverige!!
Annons på SH inom mycket kort!!
/Fürstenhoff.
Lovvärt!!
800:-/st för bra däck där jag brukar hålla till.... Vad blir ert pris?
Fürstenhoff skrev:SWT Racing skall göra allt och mer där till för att bli billigast i Sverige!!
Annons på SH inom mycket kort!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:Kääääääääääämpar stenhårt!!
Ligger ju som sagt i mitt/SWT Racing's egna intresse!!
/Fürstenhoff.
"Stay tuned, we're back online July 2005, with a brand new site."ChrilleR1 skrev:Hur går det med SWT:s hemsida?
Fürstenhoff skrev:Sluta norpa däck eller visa alla oss andra vart man kan få toppdäcken för dessa priser!!
/Fürstenhoff.
Strider skrev:Har du så gott om pengar så är du välkommen att skicka hit en hög.
Bingo skrev:Ähum, har inte du glömt något
Strider skrev:Skaffa du dig glasägon för dina pengar så du ser vad folk skriver.
"Jag betalar inte 20kkr extra för att de säjer hej åt mig när jag ska hämta 10set däck inför säsongen..."
snabbåka skrev:Förövrigt så tillhör jag fortfarande dom som betalar lite extra när jag handlar till mig själv vilket brukar generera allehanda extraservice och hjälp som jag slipper utföra själv,även om det handlar om lösa däck till racing. Billigast är inte alltid bäst. Sålänge man inte gillar att stå svära över polarens "hemmadäckkrängare" jag tillhör inte någon av dom.
Strider skrev:Jo hrm det var ju jättebra... men i racing sammanghang räcker det inte någonstans.
Eftersom tråden ligger i Racingforumet och frågeställaren frågar om däck i depåerna på svenska roadracingbanor så kan man ju ana vad det handlar om...Björn J skrev:Möjligt men det är ju inte alla som kör racing.
Gustav O skrev:Eftersom tråden ligger i Racingforumet och frågeställaren frågar om däck i depåerna på svenska roadracingbanor så kan man ju ana vad det handlar om...
Vi körde Bridgestone förra året och så även i år, funkar bra för oss iaf.Strider skrev:Har du något riktig bra att erbjuda när det gäller Bridgestone slicks och nya BT002Pro så är vi naturligtvis intresserade av att lyssna.
Björn J skrev:Prisex:
120/70-17 BT002pro 2285:- ./. 35% 1485:-
180/55-17 BT002pro 3189:- ./. 35% 2073:-
Köper Ni fler uppsättningar samtidigt kan vi kanske göra bättre pris.
Hälsningar Björn / Stibix
benfre skrev:Det är väl i runda slängar en tusing för mycket för de däcken
/Fredrik
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|