r matte
Ny medlem
någon som har någon bra sida man kan beställa däck till minimoto på?
r matte skrev:någon som har någon bra sida man kan beställa däck till minimoto på?
ne spekulerar i att göra spikdäck.BillS skrev:Redan burnat upp dom?
r matte skrev:ne spekulerar i att göra spikdäck.
Therudeboy skrev:Ett litet tips är att fråga efter beggade däck på något forum. Betala mellan 800-1200kr är väl lite onödigt?
r matte skrev:Jo det har du rätt i. nån som har begade däck?
Therudeboy skrev:Ett litet tips är att fråga efter beggade däck på något forum. Betala mellan 800-1200kr är väl lite onödigt?
Coola Ola skrev:395:- för fram och bakdäck och slang (nytt då, givetvis)på w-motorracing är väl iofs knappast så man avlider.
Coola Ola skrev:395:- för fram och bakdäck och slang (nytt då, givetvis)på w-motorracing är väl iofs knappast så man avlider.
¨Sam skrev:Vi säljer däck+slang för 380:-
Sam skrev:Vi säljer däck+slang för 380:-
Sam skrev:Vi säljer däck+slang för 380:-
Han skrev ju tydligt att det var däck+slang..CarMan skrev:vad är det för däck man får då? har du nån fulständing betäckning & fabrikat på dom?
mönstrat eller slicks?
hårda, mjuka eller medium?
måsta man ha slang?
Ja, & vad skrev jag då?Bart skrev:Han skrev ju tydligt att det var däck+slang..
Ja du.. nån fulständig betäckning har jag inte, men w-motoracing kanske har en fullständig beteckning..CarMan skrev:Ja, & vad skrev jag då?
vad är det för däck man får då? har du nån fulständing betäckning & fabrikat på dom?
mönstrat eller slicks?
hårda, mjuka eller medium?
måsta man ha slang? = är det ett vanligt däck men man får slang till ändå då dom alltid läcker lite?
Det var därför jag sitera Sam, han sa att han sålde & då vil jag veta vad han säljerBart skrev:Ja du.. nån fulständig betäckning har jag inte, men w-motoracing kanske har en fullständig beteckning..
borde gå att göra gruppköp på däck med eller vilka delar som helst blir vi några stycken sår matte skrev:Jo det har du rätt i. nån som har begade däck?
husabergrobin skrev:
borde gå att göra gruppköp på däck med eller vilka delar som helst blir vi några stycken så
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|