Däck, någon som har att sälja säj?

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Kongo skrev:
2121983 Behöver däck till Rettan, både fram och bak, någon som har någon uppsättning?

Sök på forumet, har köpt alla mina (beg race däck) där..., har funkat kanon bra med bussgods, bara att hämta upp dan efter på Stationen...., om du hittar på nån så kan jag ochså köpa ett par.., blir ju ändå dax att byta i sommar... :D

J"Sigge"S

Ny medlem
Gick med
11 May 2005
Hoj
Honda 600-05, "Såld" Honda CBR954rr -02 blå/svart"Såld" Nu bara Enduro!!!!
Däck!!

Tjena Konga!!
Jag köpte nya till 954:an jag köpte på Däckonline.se hur bra som helst kom hem till dörren med dom och det var hur billigt som helst. :tummenupp
Ha det bra Sigge!!!!

Kongo skrev:
2121983 Behöver däck till Rettan, både fram och bak, någon som har någon uppsättning?

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag har några uppsättningar ligger i garaget, bara att komma och välja ut ett set fina för 1500 kr.

Jag kommer nog att åka mer på slicks i sommar så jag kan undvara nåt av de 5-6 uppsättningar jag har.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Kreuger skrev:
2125354 Jag har några uppsättningar ligger i garaget, bara att komma och välja ut ett set fina för 1500 kr.

Jag kommer nog att åka mer på slicks i sommar så jag kan undvara nåt av de 5-6 uppsättningar jag har.
Intressant, har fått tag i ett par fina uppe i Luleå(!) som han ska ha 1000 spänn för, men jag vet ju inte vad bussgods kostar, kanske blir samma ungefär, vi får höras helt enkelt!, nu ska jag öppna FÖRSTA "Sista april ölen" :fyllisar .... hoppas vi ses ute!!

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Kongo skrev:
2125473 Intressant, har fått tag i ett par fina uppe i Luleå(!) som han ska ha 1000 spänn för, men jag vet ju inte vad bussgods kostar

Mina Pilot Power kom med bussgods och det kostade 290 riksdaler.

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...