Bucho
Ny medlem
Vilken däckfirma är bra för oss mc-folk? Dvs bra priser och är villiga att skifta däck?
Bucho skrev:2060012Vilken däckfirma är bra för oss mc-folk? Dvs bra priser och är villiga att skifta däck?
Jag har handlat en del däck på däckia teg. De är mycket prutbara om du kollar vad däcket som du vill ha kostar på nätet så kan du komma i närheten av det. Snabb leverans, det tar bara nån dag. Jag har lagt om däcken själv. Får du problem så är de mycket hjälpsamma, jag tror dock inte de vill ha in en hel hoj. Har man slangfälg så brukar det inte vara nåt problem, kör man däremot slanglöst så kan det ibland vara problem att blåsa däcket över kanten vid hemmaomläggning.Bucho skrev:2060012Vilken däckfirma är bra för oss mc-folk? Dvs bra priser och är villiga att skifta däck?
Schvidja skrev:2061602Jag har handlat en del däck på däckia teg. De är mycket prutbara om du kollar vad däcket som du vill ha kostar på nätet så kan du komma i närheten av det. Snabb leverans, det tar bara nån dag. Jag har lagt om däcken själv. Får du problem så är de mycket hjälpsamma, jag tror dock inte de vill ha in en hel hoj. Har man slangfälg så brukar det inte vara nåt problem, kör man däremot slanglöst så kan det ibland vara problem att blåsa däcket över kanten vid hemmaomläggning.
cbjorkman skrev:2060081Jag beställde från www.mcdackonline.com . 1275kr för ett Metzeler Sportec M1 190/50-17 fraktat hem till dörr.
Tryggerz skrev:2142776Hur lång tid tog det från beställning till dörr??
Vilken dimension behöver du? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=95793&page=3&pp=20Tryggerz skrev:2142776Hur lång tid tog det från beställning till dörr??
John E skrev:2144692Vilken dimension behöver du? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=95793&page=3&pp=20
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|