Däckköp - Hjälp med beteckningar

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
kieL skrev:
2310259 ahaha ;D buhu, jag vill oxå ha hoj. fyller 16 om en månad typ. så jag köper snart. längtar som fan =) dock finns det ju inte så många intressanta ute just nu så :( :gnissla
Göttans! Men då har du kortet till nästa sommar iaf? Jag klarade mitt den 26:e juni, och då fick jag en avbokad tid. Annars var första tiden den 17:e augusti :S

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
Grappy skrev:
2310249 haha, okaj ;) Jag & min polare körde as sakta, typ 5km/h, och snackade en gång. Då kom KTM'en och körde bakom lika sakta som vi en stund, sen drog han förbi utav bara helvete :p Trodde han skulle stanna och snacka, men icke ^^

haha när va detta :hihi

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Grappy skrev:
2311772 Göttans! Men då har du kortet till nästa sommar iaf? Jag klarade mitt den 26:e juni, och då fick jag en avbokad tid. Annars var första tiden den 17:e augusti :S

jag hoppas väl att jag kan få nån tid slutet av augusti. början sept.

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Grappy skrev:
2314414 Ah okaj =D Blir ju gött om du får kortet i år. Då har du ju hela säsongen nästa år och du hinner nog köra en del i år också :)

a det lär ju bli mkt soft isåfall :) hur blir det med rör till din hoj då ? blir det ngt lr ? :banana

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
kieL skrev:
2314942 a det lär ju bli mkt soft isåfall :) hur blir det med rör till din hoj då ? blir det ngt lr ? :banana
Jadu.. Har PMat en som hade effektrör på sin CBR innan han klämde på 150cc och grejer :p Frågade om det blev någon märkbar skillnad. Enligt Gianellis bänkningspapper verkar man få nästan 3hk mer i mellanregistret och 1,5 på de höga varven. Man får ju sköönare ljud om inte annat :yoparty

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Grappy skrev:
2316771 Jadu.. Har PMat en som hade effektrör på sin CBR innan han klämde på 150cc och grejer :p Frågade om det blev någon märkbar skillnad. Enligt Gianellis bänkningspapper verkar man få nästan 3hk mer i mellanregistret och 1,5 på de höga varven. Man får ju sköönare ljud om inte annat :yoparty

ah man om du nu får tag i ett å slänger på det får man ju hoppas på det bästa :banana :hihi

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy