var ligger denna shop..? skulle behöva ett par nya sulor snart.
http://www.swt-racing.com/
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=68906347
var ligger denna shop..? skulle behöva ett par nya sulor snart.
de finns ingen filial på norra sidan?
De e lite små drygt att köra 10mil enkel för ett par däck iof så verkar dom vara trevliga har dom svenskt kaffe?
Sorry, vi ska genast söka lokal för en norrortsplacerad filial!!
Men du ligger lite i lä för dom mest långväga kunder som vi har, Borlänge (återkommande), Jönköping (återkommande kompisgäng), flertalet i från Uppsala, Eskilstuna, Trosa & Norrköping mfl vilket vi tycker är enormt kul då det säger att vi åtminstonde gör någonting rätt med att servera gott kaffe med kaka till lite trevlig storbilds tv-tittande!!
Inte bra alls det, lovar gott kaffe med smaskiga kakor när du kommer förbi på ett besök till den nya butiken!!
Kort?? Självklart!!
Tackar ödmjukast för alla inlägg inkl Chronic's!!
och visst rekommenderar jag/vi även andra märken såsom Conti, Pirelli, Michelin, Maxxis samt Bridgestone (säkert missat ett par märken i vår lista av däcksmärken) om dom däcken är däck som passar kundens behov bättre - men tack Chronic för att du gav mig/oss tillfälle att informera kunderna om detta!!
Tjenis på re'
Jag är tvär nöjd me' mina svålar jag köpte av dej förra sommar'n Det var Bridgestone till RD:n och Dunlop Qualifier bak, samt ett Dunlop GP- Racer soft i fram till TZ(r):en. Och båda är jag super nöjd me'. Å priset?!?!?? TOPPEN att man man nästan skämdes för att betala det lilla man dega.
Jag såg att bedömningen här på SH inte var mer än 1½ stjärna för nån knapp månad sen. E' re' ån som tycker illa om Patrik å grabbarna d.v.s på det personliga planet att blivit en personlig vendetta av det? I sånna fall "-Lägg ner" Trodde det bara var små barn som pysslade med sånt.
Däckshopen är och kommer att få förbli min huvud leverantör av tassar.
Till saken hör oxå att i sept -09 skulle jag borra ut till gummi-ungen i vh varpå jag fick mer ellermindre punka på RD:n längs Lännavägen/haningeleden kl. va 20.30 en torsd,kväll. -Va i h-e gör jag nu! Får chansa med Putte å SWT. Lyckades nätt å jämt ta mej dit med ett däck som släppte luften snabbare "än va ru' Fiser en torsda kväll!" Hur som helst grabbarna va kvar och höll på att packa ihop för kvällen, när jag kom in svängandes. -Hörru, haru' punka? Men de' e' väl ingen fara de' e' ju bara ner till! I vicke fall som helst så rotade ro'm fram TVÅ nya gummin till en RD350 från -84 Den har inte vanigaste dim. (90/90-18 + 110/80-18)å priset dåh?? Jah, det fanns inte ens nått att diskutera, för 1600 pix var det lixom prutat å klart Byte och balasering va klart på <20min Kan i mina ögon inte ge mindre än 7stjärnor på en 5stjärnig skala
End of discussion! Tack Patrik för ni e' sååå PROFFSIGA
Mvh Kunkel (Micke Karlsson)
Patriks fel att jag är tjock
bra kundservice och öppettider skall premieras tycker jag
vad har de för öppettider och vart ligger shopen?
Finns firman, websiten funkar inte?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |