Däckshopen Haninge

Status
Ej öppen för fler svar.

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
de finns ingen filial på norra sidan?
De e lite små drygt att köra 10mil enkel för ett par däck iof så verkar dom vara trevliga har dom svenskt kaffe?:D
 

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Ort
08
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Sorry:rodnar, vi ska genast söka lokal för en norrortsplacerad filial!!:D

Men du ligger lite i lä för dom mest långväga kunder som vi har, Borlänge (återkommande), Jönköping (återkommande kompisgäng), flertalet i från Uppsala, Eskilstuna, Trosa & Norrköping mfl vilket vi tycker är enormt kul då det säger att vi åtminstonde gör någonting rätt med att servera gott kaffe med kaka till lite trevlig storbilds tv-tittande!!:krama

WTF!, jag har aldrig fått kaffe....
Hur ser det ut med kortbetalning nu för tiden?
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Avmonterar ni bilringar på verkstaden :confused:
 

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Tackar ödmjukast för alla inlägg inkl Chronic's!!:krama

och visst rekommenderar jag/vi även andra märken såsom Conti, Pirelli, Michelin, Maxxis samt Bridgestone (säkert missat ett par märken i vår lista av däcksmärken:D) om dom däcken är däck som passar kundens behov bättre - men tack Chronic för att du gav mig/oss tillfälle att informera kunderna om detta!!:tummenupp

Tjenis på re':tummenupp
Jag är tvär nöjd me' mina svålar jag köpte av dej förra sommar'n Det var Bridgestone till RD:n och Dunlop Qualifier bak, samt ett Dunlop GP- Racer soft i fram till TZ(r):en. Och båda är jag super nöjd me'. Å priset?!?!??:confused: TOPPEN:banana att man man nästan skämdes för att betala det lilla man dega.
Jag såg att bedömningen här på SH inte var mer än 1½ stjärna:confused: för nån knapp månad sen. E' re' ån som tycker illa om Patrik å grabbarna d.v.s på det personliga planet att blivit en personlig vendetta av det? I sånna fall "-Lägg ner" Trodde det bara var små barn som pysslade med sånt.
Däckshopen är och kommer att få förbli min huvud leverantör av tassar.
Till saken hör oxå att i sept -09 skulle jag borra ut till gummi-ungen i vh varpå jag fick mer ellermindre punka på RD:n längs:näsblod Lännavägen/haningeleden kl. va 20.30 en torsd,kväll. -Va i h-e gör jag nu! Får chansa med Putte å SWT. Lyckades nätt å jämt ta mej dit med ett däck som släppte luften snabbare "än va ru' Fiser en torsda kväll!":fart Hur som helst grabbarna va kvar och höll på att packa ihop för kvällen, när jag kom in svängandes. -Hörru, haru' punka? Men de' e' väl ingen fara de' e' ju bara ner till!:1pajas I vicke fall som helst så rotade ro'm fram TVÅ nya gummin till en RD350 från -84 Den har inte vanigaste dim. (90/90-18 + 110/80-18)å priset dåh?? Jah, det fanns inte ens nått att diskutera, för 1600 pix:Bugar var det lixom prutat å klart:tummenupp Byte och balasering va klart på <20min Kan i mina ögon inte ge mindre än 7stjärnor på en 5stjärnig skala:mattias

End of discussion! Tack Patrik för ni e' sååå PROFFSIGA
Mvh Kunkel (Micke Karlsson)
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Tjenis på re':tummenupp
Jag är tvär nöjd me' mina svålar jag köpte av dej förra sommar'n Det var Bridgestone till RD:n och Dunlop Qualifier bak, samt ett Dunlop GP- Racer soft i fram till TZ(r):en. Och båda är jag super nöjd me'. Å priset?!?!??:confused: TOPPEN:banana att man man nästan skämdes för att betala det lilla man dega.
Jag såg att bedömningen här på SH inte var mer än 1½ stjärna:confused: för nån knapp månad sen. E' re' ån som tycker illa om Patrik å grabbarna d.v.s på det personliga planet att blivit en personlig vendetta av det? I sånna fall "-Lägg ner" Trodde det bara var små barn som pysslade med sånt.
Däckshopen är och kommer att få förbli min huvud leverantör av tassar.
Till saken hör oxå att i sept -09 skulle jag borra ut till gummi-ungen i vh varpå jag fick mer ellermindre punka på RD:n längs:näsblod Lännavägen/haningeleden kl. va 20.30 en torsd,kväll. -Va i h-e gör jag nu! Får chansa med Putte å SWT. Lyckades nätt å jämt ta mej dit med ett däck som släppte luften snabbare "än va ru' Fiser en torsda kväll!":fart Hur som helst grabbarna va kvar och höll på att packa ihop för kvällen, när jag kom in svängandes. -Hörru, haru' punka? Men de' e' väl ingen fara de' e' ju bara ner till!:1pajas I vicke fall som helst så rotade ro'm fram TVÅ nya gummin till en RD350 från -84 Den har inte vanigaste dim. (90/90-18 + 110/80-18)å priset dåh?? Jah, det fanns inte ens nått att diskutera, för 1600 pix:Bugar var det lixom prutat å klart:tummenupp Byte och balasering va klart på <20min Kan i mina ögon inte ge mindre än 7stjärnor på en 5stjärnig skala:mattias

End of discussion! Tack Patrik för ni e' sååå PROFFSIGA
Mvh Kunkel (Micke Karlsson)


använd smilies vetja:tummenupp
 

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Ort
på en ö...
Hoj
monark
Det dåliga betyget stämmer nog ganska bra..

Jag var där 2008 och bytte däck, det är den sämsta däckverkstad jag någonsin varit på!!
Det tog över en timme för dom att skifta däck på min SP2:a..
Dom vände rotationsriktningen åt fel håll, monterade hjulaxeln fel så bakhjulet ej gick att snurra..
Dom lossade till och med på bajonettkopplingen vid bromsoket så jag klotade samma kväll!

Ringde givetvis och klagade till killen som har stället.
Han lovade säkert fem gånger att dom skulle komma och kolla på min hoj och diskutera saken men han ringde aldrig tillbaka.

Jag kommer ALDRIG att åka dit igen och jag kommer ALLTID att avråda andra från att göra det!!
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Många skiftande omdömen är det!
Jag är iallafall nöjd med jobben dom gjort hittills på mina hojar:)

Man känner sej alltid välkommen även om man bara är ute efter lite skitsnack o en kopp fika:)

O behöver man panikhjälp,, kan dom så hjälper dom gärna till även om det betyder övertid!

det uppskattas:tummenupp
 

sladden99

Har man inte vurpat, så fegar man...
Gick med
24 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
R1/KTM
Kan inte mer än instämma på grym service från däckshoppen.

Har bytt en hel del mc däck där, å nu även bil däck efter att hojarna är sålda. Bra priser å grym service!

När firma bilen pajade så slog ja dom en signal. Strax där efter va dom på plats å hjälpte mig med bogsering till verkstan. Så jag slapp vänta på bärgningsbilen :) TACKAR!!!!!!


Full pott till däckshoppen. På återsende.
 

"Masen"

Bikerboyz medlem
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Vendelsö
Hoj
R1
och visst rekommenderar jag/vi även andra märken...


Det ska jag lägga på minnet :D

Tack för all hjälp senast Patrik, det var värt mycket för mig.
Bör tilläggas att det går att handla mycket mer mctillbehör än bara däck. keep up the good work gubbs

/Masen
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Jag är där lika mycket som hemma nästan känns det som i perioder. Handlar aldrig, snackar bara skit och dricker kaffe och snyltar kakor :banana

Patriks fel att jag är tjock och inte får fart på moppen :D

Nädå, bra kundservice och öppettider skall premieras tycker jag :)
Nuvarande bakdäck började ryka helt plötsligt, så runt den 25e är det dags att rulla in igen :D
 

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Instämmer i kören. Alltid trevligt bemötande på däckshopen :tummenupp

Fick punka på mitt sprillans nya bakdäck. Ringde överallt men ingen ville fixa det "köp nytt" blev svaret. Ringde tillslut Patrik på däckshopen efter rekommendationer här på SH och 2 tim senare var däcket lagat och monterat på hojen igen :)

Patrik har till och med erbjudit sig att komma ner på en söndag och öppna butiken för att montera däck, det är service det :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top