marx skrev:
cbjorkman skrev:Givetvis
Men ca 3600kr kändes lite dyrt...eller är det billigt för däcksvärmare(noll koll)?
cbjorkman skrev:Givetvis
Men ca 3600kr kändes lite dyrt...eller är det billigt för däcksvärmare(noll koll)?
cbjorkman skrev:Ok, så då kanske det inte var så dyrt då...men visst kommer momsen på?
Eller så köper man k&k racings för ca 4500:-Suzukiman skrev:Jag kan tänkas fortfarande vara intresserad, man kan ju alltid sälja. och sedan vet man ju inte om jag får igång dom som jag köpte. Allt hänger på vad priset blir, och ja, jag tror att ett par värmare kostar i Sverige närmare 6000:-
Nr:18 skrev:Eller så köper man k&k racings för ca 4500:-
leffe75 skrev:Har mailat KK-racing för att få lite mera info gällande deras däckvärmare.
Skiljer det 1500 mellan kk och USA talar det väl för USA, men om det gick att göra nåt på priset hos KK-racing??
Väntar på svar från KK racing...
leffe75 skrev:Värmarna vi säljer finns i storlekar för 125 racer, 250 racer och SuperSport/SuperBike.
De är på 475 watt fram och 525 watt bak. Ger en värme av 76 - 78 grader efter ca, 45 minuter. Tiden beror på att köra in hög värme under kort tid, bränner ofta gummit, därför bättre lite lägre värme under längre tid!
Du kan kombinera dessa värmare med lösa sidor så att du får upp högre värme i däcket. Dessa sidor kan du montera på cyklen givetvis när hjulen är monterade på cyklen...
Normalpris är 4500:- inkl, moms för ett set däckvärmare.
Lösa sidor till, då blir priset 6,000:- kr per set däckvärmare. (fram o, bak)
Tillverkaren som sitter i Sthlm, gör att det går lätt att prata med honom, ifall det skulle behövas!
/K&K racing
marx skrev:Kolla länken: www.capit.it
Där har du dom som jag har beställt via OLA F!!
Fixx skrev:jag har för mig att grandmaster hade sådana ifjol... oisolerade... och jävligt tunna... inget jag hade velat köra på... Titta lite på beg. på mce-rr listan... fick många svar när jag ville köpa däckvärmare
FJ skrev:Låter som otroligt mycket pengar för lite el-slingor och isoleringstyg... Men kanske får man med ett häftigt reklamtryck på köpet.
En 12v värmesits hos Jula kostar 149:- Den har väl kanske inte lika hög effekt men är man lite händig kan man nog tjuvkoppla den lite.. 220v kanske?
Skämt åsido så kunde man nog snickra ihop sina egna värmare för en billig peng om man ville. Värmeslingor går säkert att köpa hos Elfa eller nåt och tyget/isoleringen är ju bara vanlig bomull.
Själv avstår jag nog så att jag kan skylla på kalla däck eller nåt när varvtiderna är lite höga
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|