kajlyl skrev:vad kostar dom? var hittar man dom? och vad blir det för temp på däcken?
Chris Ash skrev:Hitta begagnade är lika lätt som att slå i ett femtumsspik med bara nävarna.
kajlyl skrev:
Chris Ash skrev:Förvisso, men däckvärmare är ingen nödvändighet i den bemärkelsen att man måste ha. Speciellt inte på en standard 125 kan jag tänka mig, ingen maskin man highsidar med direkt iaf.
Jag kommer att köpa däckvärmare om jag hittar ett par billiga beggade, annars skiter jag i det. Däckjävlarna blir ändå varma efter nåt varv....
kajlyl skrev:stämmer ju iof...
men när man kör en B-klass tävling hur långt innan start är uppvärmningen?
kajlyl skrev:stämmer ju iof...
men när man kör en B-klass tävling hur långt innan start är uppvärmningen?
Jonne_boy skrev:HÅRTORK!!
Chris Ash skrev:Det hade varit ultimat gay! Stå och föna däcken innan start iklädd regnpuckar!
Jonne_boy skrev:he he..
det skulle jag vilja ha på bild!!
GSXR1100R skrev:Bra att ha när man tränar, minimerar risken att klota med kalla däck dom första varven.
Dessutom så kan jag fulfilma alla som inte har däckvärmare dom första 3 varven
Chris Ash skrev:Ni ser.....
Chris Ash skrev:Förvisso, men däckvärmare är ingen nödvändighet i den bemärkelsen att man måste ha. Speciellt inte på en standard 125 kan jag tänka mig, ingen maskin man highsidar med direkt iaf.
Jag kommer att köpa däckvärmare om jag hittar ett par billiga beggade, annars skiter jag i det. Däckjävlarna blir ändå varma efter nåt varv....
oFFkeFF skrev:Men helt rätt och riktigt, så ska nog inte 125jr-förare sikta in sig på däckvärmare det första de gör, de har 500 andra saker att ordna innan det.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|