Mattias skrev:Jag trodde du hade köpt Cralles/Freddys 03-or. Du har sett att du får Freddys båda hojar för 190 000:-, va?
Adrian_J skrev:Fick inbetalningskort för 04:a bara några dagar sen, betalade omgående men icke fått licens ännu. Hur fick du den så fort?
Don Quixote skrev:På väg mot säsongen 2004! En bra startHur ligger ni till med förberedelserna?
Don Quixote skrev:Visst fick jag varningar att man skulle fastna totalt i rejsingen men det här är ju otäckt. Kan ju inte sova på nätterna. Ligger bara och tänker igenom bana för bana, kurva för kurva. När jag tog licensen var det ju bara meningen att jag skulle köra lite för skojs skull då och då... Hur kunde det bli så här?![]()
Word! Hoppas själv alltid att jag ska få tag på nån som pröjsar för min. Men i slutet av Mars får man alltid ge upp och pröjsa självhajen5 skrev:Snacka om commitad. Betalar Licensen redan i December![]()
Don Quixote skrev:När jag tog licensen var det ju bara meningen att jag skulle köra lite för skojs skull då och då... Hur kunde det bli så här?![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |