Därför är jag gammal:(

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mattias skrev:
Jag vill påstå att med ålder och erfarenhet kommer insikten att de flesta människor faktiskt är lika dumma som de verkar. Jag är besviken, helt enkelt.

Att inte se problem och besvär tyder på ett visst mått av dumhet. Man måste kunna förutse att vissa saker bara blir skit hur mycket man än jobbar med dem. Det är aldrig försent att ge upp. Det är heller aldrig för tidigt att ge upp. Kom ihåg det, barn.
Skönt att se att du mår bättre nu, du är inte alls lika deppig som förr.

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
Det enda skillnaden jag har märkt av att vara 25+ är ju att man blir så jävla bakis nu för tiden. Innan tog man ju en trippel utan att känna av det. :fyllisar

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Får ofta höra att jag har många "vuxenpoäng", men inte e jag vuxen alltid för det.
Alla åldrar har sin charm, du är den du är o kan inte göra ngt åt din ålder.
Livet e kort, tänk på det!

Själv har jag fyllt 23 i ett par år nu :D

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
Bara så att ni vet så är den perfekta åldern 30. Då kan man legalt ragga på allt mellan 18-35. Sen så är man väl aldrig äldre än vad man beter sig. Jag kommer aldrig bli äldre än 15 :tungan

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Freppa skrev:
....
Sedan måste jag säga att de hetaste tjejerna oftast är över 25, till och med 30 - då vet de vad de vill ha, och har vett nog att ta för sig. Fan, har aldrig blivit så utnyttjad som med en 36-årig kvinna. Mums ;)
...

Håller med. Måste erkänna att brudar under 20 fortfarande är flickor och därmed helt ointressanta, mellan 20-25 börjar det likna något och sen så jääääävlar händer det saker.

Undantag finns alltid men i generaliseringarnas värld är en 25-åring bättre än en 19-åring. På allt!

Mattias, du låter som jag gjorde för ett par år sen ochg du har rätt. Kroppen börjar kinka och världen är full av idioter, men det lär man sig leva med. Det är guldkornen i tillvaron som man måste läara sig att hitta.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Sen är det gamla sorgliga stridsropet "Man är inte äldre än vad man gör sig" ganska patetiskt om det används på fel sätt.

Lev livet som en artonåring men inse att de flesta ser precis vilken åldersgrupp du tillhör. Är du 30 och raggar på artonåriga brudar så får du räkna med att de nästan alltid kommer ta drinken som du är dum nog att bjuda på, kila bort till sina kompisar och skratta åt dig ända tills nästa idiot dyker upp. Inte för att ålderskillnader är omöjliga att överbrygga utan för att du raggar på kjoltyg som inte är riktigt vuxna än och att göra narr av trettioåringar är är en del av kulturen för dessa små odjur. Eller är ni så gamla att ni redan har glömt det?

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Förresten, ifall du, mitt i allt kommer på att bördan av den aktningsvärda åldern blir för stor så kan jag underlätta det hela med att komma å hämta hojen din som vi kom överrens om, tänkte så du inte bör bekymra dig om försäkrningspremier å dyl..... Och du ska vet, att jag gör det HELT gratis, för DIN skull. :7peta

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Ja jädrar vad gammal man är (30). Fick mig en tankeställare då jag var ut på juldagen i min g:a hemstad (sundsvall). Kommer fram en tjej som säger att det är kul att se mig och bla, bla, bla ....
Kunde lika gärna ha hållt upp ett tomt A4 framför mig, hade inte en aning om vem det var, men "snäll" som man är, och snygg som hon var, så nickade man, log och pratade vidare. Senare på kvällen så vart det lite nattamat med eftersnack, och jag roddar med hennes plånbok och tar fram hennes legitimation, ser namnet och då trillar poletten ner. Har varit tillsammans med den tjejen i 6 månader för 10 år sedan, men då bodde hon i gbg, så jag skyller på att det var därför som jag inte kopplade riktigt.

Alzheimern har börjat att slå till på mig, ordentligt! Några bra tips? :huvet

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Boris skrev:
Det enda skillnaden jag har märkt av att vara 25+ är ju att man blir så jävla bakis nu för tiden. Innan tog man ju en trippel utan att känna av det. :fyllisar

Där håller jag med dig helt.
Jag mår dåligt i FLERA dar efter varje fest...å fest är det i princip varje helg :huvet

Annars känner jag inte att jag lider nämnvärt fast jag nu nått den aktningsvärda åldern 28år...jag är ju fan snyggare än nånsin :hihi

Klösan

Snygg rygg
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
BMW K1200 Rs
Gammal?

Klassik tidig 30-års kris.

Tips från en som gjort hela biten och nu bestämt sig för att börja leva igen.
Sälj inte hojj-viktigt att behålla sina egna intressen trots familj och att man skall "mötas".

Viktigt att vara kvar som individ. :banana

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Hehe, jag är 17, blir 18 i år.. Det suger!!!
Jag vill vara 30, vad skönt det skulle vara.. :7peta

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Annars känner jag inte att jag lider nämnvärt fast jag nu nått den aktningsvärda åldern 28år...jag är ju fan snyggare än nånsin :hihi

I o f s så vet ja ju inte hur du såg ut förut, men snygg e väl att ta i, åtminstone när jag såg dig på juldan.... :tungan :D

Själv e man ju oemotståndlig, å fenomenalt "inne" igen med mina 31år...... :hihi

..och till er som tror jag menar allvar, sök på ordet "ironi"......

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Lokke skrev:
I o f s så vet ja ju inte hur du såg ut förut, men snygg e väl att ta i, åtminstone när jag såg dig på juldan.... :tungan :D

Du kanske är fel kön :D

Var trevligt å få prata lite varvtider på juldan :tummenupp

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag jag tar gärna en man som är tio år äldre än mig (igen...) så länge han har en kropp som en "23- åring" (inte mycket "fläbb", tack!). :D

Fördelarna med en ung kropp är många...
...och fördelarna med en mogen man är desto fler! I slutänden är det ju ändå en personlighet man har en relation med och då är det inte åldern som väger tyngst.

Ska man bara "busa", så får man ta det man vill ha!!! Och vara mycket nöjd med sig själv när man lyckas! Buss på! :drool
(17-åriga Italienare är INTE fridlysta :hihi , å andra sidan ingen utmaning att jaga heller :D )

För övrigt så verkar jag göra "sakerna" baklänges... Sambo (med barn, inte jag utan sambon) vid 22 och nu snart 27 student och odesperat singel.

Jag blir "vuxen" när jag tar examen, då är jag 31...lätt panik ibland! Vet egentligen inte varför.

Och det viktigaste: Man är aldrig för gammal för att åka hoj!!
:banana

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jag är 28 och jag tycker bara att man får lite åldersnoja för en sak och det är karriären. jag hade alltid tänkt att när jag är i den här ålder då jävlar tjänar jag tokmycket pengar och har skitbra jobb. jag är låååååååååångt därifrån just nu och det är irriterande.

förövrigt så hoppas jag att jag alltid kommer att vara lika barnslig/omogen/omoralisk när det gäller att köra motordrivna fordon, för den dagen man slutar smiska fullt med bilar och sporthojar och inte tycker att det är kul att sladda med crossen kan man lika gärna lägga ner.

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
låter som om du inte drack tillräckligt med sprit...
mitt tips är att höja alkohol mängden nästa gång. :tungan

:hej

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Du kanske är fel kön :D

Var trevligt å få prata lite varvtider på juldan :tummenupp

Jo, det va kul. De' e sånt man saknar såhär i vintermörkret. :tummenupp