ok du låter klok i ditt sätt att tänka men shit jag hade aldrig rått nån till en R1a som första hoj om personen inte ens har hojkort innan han köper hojen.
En sak att tänka hur man skall handla före man sitter på hojen och en helt annan att leva upp till det när man sitter på hojen.
Jag är långt i från en moralkärring på nått vis skall du veta, är rätt galen av mig men jag tänker ändå säga att jag tycker du köpt dig lite för stor hoj att börja med.
Hoppas du kört nån sån hoj innan eller åkt väldigt mycket bakom i alla fall så du har en aning om vad du skaffat.
Aja nu har jag gnällt färdigt i alla fall sen kan jag ju konstatera att du har skaffat en förbannat rolig hoj som jag också gärna hade velat haft.
Hoppas du inte gör som jag skulle gjort om jag var du i din situation utan du har psyket och modet att börja från början och ta det lugnt och lära dig i din takt.
Ha sjukt kul med hojen i sommar nu och ta hand om dig.
grattis, har du kollat upp vad det kostar med försäkring?
Grattis!
har du tänkt skjutsa runt bruden så har du valt helt fel maskin, hon kommer vilja hoppa av vid första bästa rödljus, man sitter otroligt kass bak på den hojen!
Jag ringde till folksam,1700 hel/månad.Ska ringa till andra när det blir dags.
Tur att det inte var jag som hade en för då hade hon fått hoppa av i farten..vid rödljusen
Helt ok som första hoj
Tur att det inte var jag som hade en för då hade hon fått hoppa av i farten..vid rödljusen
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|