Då är man snart med hoj igen

knut

# 75 i Speedster cup
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
Ful o gul
Lite meningslöst vetande kanske, men efter att varit utan hoj nu 8 veckor, så var det ganska skönt att kliva in till den MC hanlaren här i byn.
Så nu har frugan och jag beställt 2 R1'or. En svart och en röd-vit. Tyvärr finns inte samma färgsättning här som hemma i Sverige, men man kan inte få allt. Så någon gång i februari/mars kommer maskinerna, så då blir det åka av igen. Hoj säsongen börjar någon gång då här, så det passar ju ganska bra. Har lyckats hitta 6 banor inom 3 timmar resa, så helgerna skall väl vara en baggis att fylla.

Lev väl, återkommer när hojarna står i garaget.

/Patrick :D

knut

# 75 i Speedster cup
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
Ful o gul
Bra pris på R1 i staterna? :)

Jo då. Fast räknar man med 8 kr per dollar, blir det inte så kul. Med 8 kr, så kostar -09'an 100.000 styck för oss. Hade jag plockat över mina pengar för 3 månader sen, då kursen var 6 kr, hade det varit julafton....:mad:

Men 100 tusen är väl ganska ok endå.

/Patrick

Inte alls avis...

Har du det bra vart det nu var du åkte till?

Visst har vi det bra, men f-n vad jag får jobba. Ingen dans på rosor direkt. :va

Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Visst har vi det bra, men f-n vad jag får jobba. Ingen dans på rosor direkt. :va

Men om Du inte jobbat och hade varit Hippie istället hade du inte kört sportraket vettu:)

... och istället för att gladeligen konsumera billig soppa hade du, som Hippie, oroat dig för att konsumera just billig soppa!

Se nu till att inte bli ett amerikanskt fetto tills nästa gång vi möts på banan ... för det ska du fan inte få skylla på!

\m/

knut

# 75 i Speedster cup
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
Ful o gul
Men om Du inte jobbat och hade varit Hippie istället hade du inte kört sportraket vettu:)

... och istället för att gladeligen konsumera billig soppa hade du, som Hippie, oroat dig för att konsumera just billig soppa!

Se nu till att inte bli ett amerikanskt fetto tills nästa gång vi möts på banan ... för det ska du fan inte få skylla på!

\m/

Som du vet, kommer det aldrig att hända att du kör fortare än mig..:arsele
Kroppsformen är i stigande dessutom...:yoparty

/P

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand