Last edited:
sandstream skrev:Läcker film![]()
Hur många varv bör man göra innan man känner sig som hemma?
Macke skrev:
Bee skrev:Jag blev nästan åksjuk på slutet....helt sinnes vad de kör.
Men nu vet man ju iaf att man inte är snabb på hoj, tack![]()
Ta en normal svensson, dra bort ca 40-50 i IQ och pang så har du en TT-förareAlicia skrev:Kan någon förklara hur man hittar modet till att köra där i såna hastigheter?
sandstream skrev:Ta en normal svensson, dra bort ca 40-50 i IQ och pang så har du en TT-förare
Nä, sanningen ligger nog i att personer uppfattar saker olika.
Bike hade en bra artikel för ett tag sedan om att de som är adrenalin-junkies måste ha det där lilla extra för att må bra.
Det som du och jag tycker är spännande och våghalsigt ger inte dem nånting.
sandstream skrev:Ta en normal svensson, dra bort ca 40-50 i IQ och pang så har du en TT-förare
Bike hade en bra artikel för ett tag sedan om att de som är adrenalin-junkies måste ha det där lilla extra för att må bra.
Det är nog precis det som är lite kittlande för dem. Living on the edge!Alicia skrev:När man kör TT så måste man ju faktiskt tänka på att man kanske inte kommer därifrån levande..
Samma här men jag tycker man ska lägga ner tävlingen!Mackz skrev:Jag värdesätter vanliga grejor som tjej, familj och vänner för mycket för att köra sådär. Men jag tittar gärna på, det är underhållande.
sandstream skrev:Det är nog precis det som är lite kittlande för dem. Living on the edge!
Samma här men jag tycker man ska lägga ner tävlingen!
Bilderna i början visar tydligt vilka farter det var när de började köra och det går ju lite fortare idag![]()
http://x800.putfile.com/videos/d3-28805031091.wmvsunkan skrev:de där klippet vill jag ha ner på datorn. någon som kan fixa de??
Neutral skrev:
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |