Då va det bestämmt, hoppas jag

Rackzo

piskar nordhnet
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Flaka/R1
Då har man handlat en zxr 750! mkt fin e den, men spargrisen blev inte så glad precis. leverans imorgon, hoppas jag. det största problemet e att jag inte får köra den! har ju bara mellan kort.... nån som vet hur man får den strypt o reggad på kortast möjliga tid? tack till Per o nordh, bra att man hade er med. haaaje

skoj det här med försäkringar, skillnad på sådär 30000kr, folksam dyrast, trygg hansa billigast. :yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gratulerar.

Bara att snacka med MC-Kompaniet, de skickar en strypsats, du sätter i skiten, besiktigar. Klart.

:hej

Rackzo

piskar nordhnet
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Flaka/R1
hittade sidan, e det bara att slänga i o skriva nån kråka på att man gjort det? o sen bara regga? låter bra. vad e det för typ av sprypningar för det mesta? svårt att montera? brukar påstå att jag är bra på att meka, men sen så rasade min 125a, 6 gånger. så man vill inte skruva för mycket, nu när allt fungerar för en gångs skull!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Rackzo skrev:
hittade sidan, e det bara att slänga i o skriva nån kråka på att man gjort det? o sen bara regga? låter bra. vad e det för typ av sprypningar för det mesta? svårt att montera? brukar påstå att jag är bra på att meka, men sen så rasade min 125a, 6 gånger. så man vill inte skruva för mycket, nu när allt fungerar för en gångs skull!
Får med ett papper som bevisar att strypningarna är korrekt installerade, som ska skrivas på. Sedan är det bara att tuffa till besiktningen, håva upp stålars och sedan åka hem igen.

För det mesta är det insugsbrickor som stryper luftintaget vilket leder till lägre effekt. Inte det minsta svårt att montera. Görs på en liten stund om du är på G...

Rackzo

piskar nordhnet
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Flaka/R1
Då står pärlan hemma! den e jävligt fin! hoppas det blir många turer i skåne nu, får nog lite svårt o hänga med bara! men jag får väll öva, veckans projekt blir att få upp framhjulet i luften lite, får se hur det går..... :yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati