Kikade in på nätet och hittade denna snabbt
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWA...rcycles_Parts_Accessories?hash=item335c0ac2e3
Slipper lacka om tanken, elr så finns det massa annat skoj, blir ungefär 4000 sek med frakt, typ
Lycka till med hojen
Har spanat in det men jag tycker det blir för mycket reklammärken på saker jag inte har på hojen så då käns det bara dumt. har hittat ett kitt som är helgrönt. hur lång tid brukar det ta att få hem sakerna?
det står att dom skickar typ 12 dagar efter att dom fått in betalningen. jag skulle behöva sakerna snabbare.
men fan mannen det där suger.. men skönt att höra att du är ok! men vad hände precis efter att du kraschat? larmcentralen eller? tänkte om de var oroliga för att du skulle ha skadat nacken måste du slagit i rätt bra?
Är det hästskit eller gräs på hojen?
När jag krashade lite med min förra hoj i början av 2008 års säsong så såg hon ut ungefär som din (även samma typ av misstag).
Fixade i alla fall nya grejer på lite olika sätt:
# Ebay
# Mc-skrotar
# Blocket, sporthoj etc
# Handlare
Skulle vilja slå ett slag för våra mc-skrotar här i landet. Dom brukar ha en hel del på hyllorna faktiskt. Gäller bara att ringa runt lite.
Lycka till!
Det är inget magiskt med "roadracinghojar". Samma däck som sitter på en supermoto. Samma uppbyggnad av hojen med skillnad på vissa mått. Rundare om magen japp, men därför vill du ännu hellre sitta upprätt. Är du lutad in i kurvan så måst du luta upp både dig själv och cykeln för att få grepp. Generellt brukar det innebära att man ligger på backen innan man ens börjat luta upp cykeln
Motocross, supermoto, roadracing, trial, enduro etc är bara extremiteter på motorcykel, dem är alla byggda på samma sätt. Du kan ta en motogp-hoj till crossbanan också, och jag lovar dig att du inte vill luta med in i kurvan med den Eller en customhoj till roadracingbana, det finns massor med folk som skulle åka på däng av en sån med rätt karl bakom styret
Tog kortet förra året, då fick vi lära oss att hålla cykeln upprätt och hänga lite lätt med kroppen. Nu pratar vi alltså körning på grusväg i lugnt tempo. Personligen har jag ingen relevant erfarenhet av gruskörning så jag vet inte. Men det är vad dom lär ut iaf.
Då tillhör även jag den fantastiska skaran av hojåkare som rasat med älsklingen.. Inga personskador (skönt) men ordentligt med repor på kåpor och generatorkåpan (?). Som tur är gick det inte så fort den här gången, va på en 30 sträcka! Hata grus
MCskrotarna är en stor tillgång som skall stödjas.
Jag köpte kåpset från Heyman på ebay och passformen är 95% fick dock borra upp en del hål men helt klart värt det för 4300:- som de gick på totalt. Tog ca 3 veckor att få hem grejerna dock beställde jag speciallack som han inte tog något extra för +++. Bra finish i lack och dekalerna satt på rätt plats! Kan rekommendera honom precis som de andra 99,3% av hans köpare.
Tog kortet förra året, då fick vi lära oss att hålla cykeln upprätt och hänga lite lätt med kroppen. Nu pratar vi alltså körning på grusväg i lugnt tempo. Personligen har jag ingen relevant erfarenhet av gruskörning så jag vet inte. Men det är vad dom lär ut iaf.
ebay e oslagbart, högst en vecka sen har du nytt kåpset.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|