Då va premiärturen avklarad...

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Vågade mig ut idag för att prova mitt nya åk... :D :tuttar , känns helrätt med hojen å faan va den går........ :yoparty

Bifogat

• Premiärtur 006.JPG
    Premiärtur 006.JPG
    54.8 KB · Visningar: 115
  • Premiärtur 008.JPG
    Premiärtur 008.JPG
    59.2 KB · Visningar: 97

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Drutten skrev:
Vågade mig ut idag för att prova mitt nya åk... :D :tuttar , känns helrätt med hojen å faan va den går........ :yoparty

Ojoj, den var inte dålig :tummenupp Vädret idag gjorde att hojsuget vart tungt att uthärda

Snart är det vååååår!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Härligt!! Jag tog en sväng in till stan idag jag också, sååå skönt!!

Btw, snyggt skinnställ du köpte dig :)

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
M:et skrev:
Härligt!! Jag tog en sväng in till stan idag jag också, sååå skönt!!

Btw, snyggt skinnställ du köpte dig :)

Skinnställ... :gnissla de är ju på gång...., fick mitt straff för den lilla premiärturen i går..är tok förkyld nu, men det va det värt....varje meter... :hihi , så lugn å fin, när vi syns på pumpen i vår så sitter det på plats, perfekt matchande min Lavaröda hoj.. :D

Jag har hört att man kan mått beställa skinnställ som är VÄLDIGT VIDA på enbart vänster ben då jag hört att redan efter en säsong på KTM 660 så är lår & vad muskeln betydligt större på vänster ben... :arsele :hihi så vilken tur att man kan få måttbeställa.... :7peta

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Drutten skrev:
Skinnställ... :gnissla de är ju på gång...., fick mitt straff för den lilla premiärturen i går..är tok förkyld nu, men det va det värt....varje meter... :hihi , så lugn å fin, när vi syns på pumpen i vår så sitter det på plats, perfekt matchande min Lavaröda hoj.. :D

Jag har hört att man kan mått beställa skinnställ som är VÄLDIGT VIDA på enbart vänster ben då jag hört att redan efter en säsong på KTM 660 så är lår & vad muskeln betydligt större på vänster ben... :arsele :hihi så vilken tur att man kan få måttbeställa.... :7peta

Haha, bara retas med dig :)

Men angående kralliga vänsterben så kan jag bara hålla med dig, jag tror jag har kickat mer i år än jag gjorde under alla moppeåren tillsammans :brinnerup
Lösningen är att varannan gång stå bredvid hojen och kicka med höger ben. Tur att det är kul att kicka :hoppskrat

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...