Messiah skrev:ja två sommrar har gått med 125a och idag så sålde jag iväg min Nsr oförskämt billigt (5000)
blir nog ett tag utan hoj nu skulle jag tro, köpte bil igår och har inte ekonomi att få både bil o mc att gå ihop....
granath_ skrev:205mi16 vad är det för bil??
5k.. som hittat ju.Messiah skrev:ja två sommrar har gått med 125a och idag så sålde jag iväg min Nsr oförskämt billigt (5000)
blir nog ett tag utan hoj nu skulle jag tro, köpte bil igår och har inte ekonomi att få både bil o mc att gå ihop....
Messiah skrev:en 205gti med mi16 motor på 150hk, jävligt pigg då bilen endast väger 900kg, smiskar även det mesta på en kurvig väg då det är grupp-b väghållningskit, inte direkt en komfortvagn dvs.
Max en 205 som du alltid tjatat om..granath_ skrev:205mi16 vad är det för bil??
Messiah skrev:en 205gti med mi16 motor på 150hk, jävligt pigg då bilen endast väger 900kg, smiskar även det mesta på en kurvig väg då det är grupp-b väghållningskit, inte direkt en komfortvagn dvs.
whitesnake skrev:Hoj: peugeot 205mi16
eeeehhhh.... där ska man skriva vilken hoj man har
steffo skrev:Max en 205 som du alltid tjatat om..
Messiah: Vad är det för färg? Dom är såååå fina i den där blå metallicen
Trevlig bil! Lägger upp en bild på min "pärla", samt en bild på min förra bil, en 760 tic som tyvärr blev lite för dyr i drift Hoppas ni godtar lite bilsnack här på forumet Volvo for lifeMessiah skrev:en 205gti med mi16 motor på 150hk, jävligt pigg då bilen endast väger 900kg, smiskar även det mesta på en kurvig väg då det är grupp-b väghållningskit, inte direkt en komfortvagn dvs.
Hur lite den än väger och hur många påsar den än har så är den felhjulsdriven!Superbee skrev:Härligt en till som har förstått det här med vikt/effektförhållanden
Små bilar med pigga motorer är ruskigt roliga!
Superbee skrev:Härligt en till som har förstått det här med vikt/effektförhållanden
Små bilar med pigga motorer är ruskigt roliga!
steffo skrev:Max en 205 som du alltid tjatat om..
Messiah: Vad är det för färg? Dom är såååå fina i den där blå metallicen
Nykan skrev:Trevlig bil! Lägger upp en bild på min "pärla", samt en bild på min förra bil, en 760 tic som tyvärr blev lite för dyr i drift Hoppas ni godtar lite bilsnack här på forumet Volvo for life
jo, jag vet, men det är morsans gamla så det var lämpligt att överta den Har klarat sig bra från rost ändå dom kan ju rosta dom dära bilarna, billig i drift i alla fall.Busgrabb skrev:Volvo For Life, jo jag håller med men hur kan du då gå och köpa en halv Renault ?
Nykan skrev:jo, jag vet, men det är morsans gamla så det var lämpligt att överta den Har klarat sig bra från rost ändå dom kan ju rosta dom dära bilarna, billig i drift i alla fall.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |