Tjenare!!
Då var det äntligen dags att skaffa sitt mc-kort!! Har länge varit sugen men har ej kunnat ta det innan pga. studier etc, men nu jävlar!
Fick rekomendationer från diverse olika håll att göra sig medlem här, då jag har hört att detta skall vara ett seriöst och bra forum där man kan få hjälp den dagen det kniper samt finna nya kompisar att åka med
Mitt mål är att körkortet skall vara i hamn innan sommaren e slut. För att lösa detta så har jag köpt mig en VFR750 att övningsköra på samt skrivit upp för teorin. Så nu återstår det bara att nöta massa väg så man klarar det innan sommaren e slut och slipper höra på polarnas tjöt.![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
// Kommande mc-åkare
Då var det äntligen dags att skaffa sitt mc-kort!! Har länge varit sugen men har ej kunnat ta det innan pga. studier etc, men nu jävlar!
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Fick rekomendationer från diverse olika håll att göra sig medlem här, då jag har hört att detta skall vara ett seriöst och bra forum där man kan få hjälp den dagen det kniper samt finna nya kompisar att åka med
Mitt mål är att körkortet skall vara i hamn innan sommaren e slut. För att lösa detta så har jag köpt mig en VFR750 att övningsköra på samt skrivit upp för teorin. Så nu återstår det bara att nöta massa väg så man klarar det innan sommaren e slut och slipper höra på polarnas tjöt.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
// Kommande mc-åkare