sandstream71 skrev:
Rottisen skrev:Har en sådan till Salu, om du är intresserad?
Då kanske du inte behöver spara så länge
Men din har ju inte avgassystemet inbyggtRottisen skrev:Har en sådan till Salu, om du är intresserad?
Då kanske du inte behöver spara så länge
MostWanted_NKPG skrev:och vad exakt är det som kostar så mkt att tillverka för företagen? en plastbit och lite dioder????
Ett avgassystem också?MostWanted_NKPG skrev:och vad exakt är det som kostar så mkt att tillverka för företagen? en plastbit och lite dioder????
Har vit i dag och eftersom jag tvättar hojen ganska ofta är det inga problem. Gummirester, olja etc rinner av som vatten på en gås med rätt avfettning.WestW skrev:Köp den svarta direkt istället. Hur tror du den vita kommer se ut efter 1000mil? Jo den kommer vara svart av däcksrester, avgasrök, asfaltskladd, kedjespray m.m
Är du poser ta den vita, snyggast men minst praktisk
Skulle gärna ha med systemet men nästan 8.000:- har jag ingen lust att betala. Om det blir aktuellt med köp så tar jag modellen utan system och den kostar 2.000:- nånting. Vore skönt att få bort den egengjorda nummerskylt- och blinkershållaren.MostWanted_NKPG skrev:lacka den där undertailen kostar inte skjortan och är det bara undertailen du är ute efter eller är det systemet??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|