Då var det dags igen för bankörning

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Lyfter denna tråd igen. Jag funderar på att åka alternativt gå licenskursen på Midlanda som är samma helg. Tänker inte älta själva arrangemanget mera, jag var där ifjol och vi från Umeå är nog överens om hur saker och ting bör fungera. MEN det är mycket åkningen för pengarna, inte nog med det de verkar som många storfräsare har anmält sig. Min bestämda uppfattning är att vill man bli duktigt på att köra hoj skall man köra med de som är bättre.
Så är någon intresserad?

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
625 motard/grusbus
RJ skrev:
Lyfter denna tråd igen. Jag funderar på att åka alternativt gå licenskursen på Midlanda som är samma helg. Tänker inte älta själva arrangemanget mera, jag var där ifjol och vi från Umeå är nog överens om hur saker och ting bör fungera. MEN det är mycket åkningen för pengarna, inte nog med det de verkar som många storfräsare har anmält sig. Min bestämda uppfattning är att vill man bli duktigt på att köra hoj skall man köra med de som är bättre.
Så är någon intresserad?
Vilken kurs? Vilken helg? Kan man åka utan att gå kursen?

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Virtasalmi verkar ju möjligt i alla fall

RJ skrev:
Så är någon intresserad?

Har grönt med familjen i alla fall, :D men det bör nog bli flera helst 3 st. om jag ska ha råd att åka. Ska övertala lite folk på mässan nu i helgen, om det är några där så klart. :confused: Vi hörs framöver :tummenupp , är det hela arr. som är intr. eller kan man dela av och åka 3 dagar bara. Tror inte min otränade blekfeta hydda klarar fullgasracing i 4 dar i sträck. :gnissla Kanooongrej om det skulle bli av. :banana

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Suzukiman skrev:
Har pratat med Rasta Robert i Skellefteå och dom håller på att kika om vi inte kan ordna något själva!
Hur går det? Såg att luleborna funderat på att hyra banan i augusti.

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
RJ skrev:
Hur går det? Såg att luleborna funderat på att hyra banan i augusti.

Har inte pratat med Robban nu på ett tag, så jag vet faktiskt inte hur landet ligger.
Vi har ju inom tre veckor våran första tävling så detta ämne är väl kanske just nu inte prio ett..

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning