som topic lyder så är hojen nu lämnad på verkstad.... någon var ju så snäll att backa på den. Kom ut efter en 10 timmars arbetsdag och ska sätta mig på hojen för att åka dom 55 km hem. När jag precis ska hoppa på hojen ser jag en lapp vid "intrumentpanelen" där det stod, jag har backat på din hoj...bla...bla
Första tanken var... okej, lite jobbigt men....
Sedan började jag köra hem.... då märkte man att hojen vart sne och skev i framgaffeln... pekade åt skogen... samt att hojen vobbla hela tiden.
Det värsta med detta är ju att man inte kan köra.... det tar ju en vecka innan verkstaden ens börjar med att reparera eftersom att försäkringsbolagen är segare än få...
vad ska man göra under tiden nu då?... blir det bilmek eller vad ska man ta sig till?
Första tanken var... okej, lite jobbigt men....
Sedan började jag köra hem.... då märkte man att hojen vart sne och skev i framgaffeln... pekade åt skogen... samt att hojen vobbla hela tiden.
Det värsta med detta är ju att man inte kan köra.... det tar ju en vecka innan verkstaden ens börjar med att reparera eftersom att försäkringsbolagen är segare än få...
vad ska man göra under tiden nu då?... blir det bilmek eller vad ska man ta sig till?