Då var man av med hojjen då :(

bergan_

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Gbg
Hoj
Z1000 -07 GÖTT E DET!
Tänkte göra en lite comeback å börja köra motard igen, har varit ute 2-3 ggr i år och när ja skulle ut idag så e den borta :(.. stog inlåst i ett föråd ca 4m från min lägenhet. det konstiga är att det inte finns några brytmärken alls, någon som bor här som måste ha öppnat:mad: .. surt e det :( ...

så om någon ser något så får ni gärna höra av er.

det är en Husaberg fs650 -04(blågul) motard reg WLE633. hel blå sadel annars helt orginal, nästan ingenting kvar på bakdäcket. den blev stulen i agnesberg

mitt nr är 0735-262823

Mvh Michael
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jävligt surt!

Håller självklart ögonen öppna!
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
skall hålla ögonen öppna har sparat reg nr i mobilen om det är till någon hjälp får vi väl se
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Verkar ju som såna stulna hojar säljs runt bland skitungarna i stan så den lär väl dyka upp nånstans. Frågan är bara i vilket skick...

Ska hålla koll så gott vi kan. Sheriffen i Bräcke (LF) brukar ha örnöga för sånt där.
 

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Ort
Inom Vallgraven
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
:mad: "Fan" va trött man blir på sånt här,, på folk som inte kan skilja på mitt å ditt...:mad:
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag såg en blågul Husaberg (tror jag iaf) med blå sadel utan regplåt när jag kom hem från joppet. Bor i Krokslätt, Mölndal. Kanske kan vara till nån nytta..
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Kolla med Wheelie82 om han har kvar telefonnumren till dom som hade info om hans stulna Husa förra året.

Har för mig att småligister från både Krokslätt, Partille och Boskapsgården var med i den historien.
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Såg samma husa igen nu, mölndalsvägen vid elisedal påväg in mot stan. Han som körde hade svart hjälm och ryggsäck, kunde inte se om han hade nåt annat än jacka/tröja på sig.
 

bergan_

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Gbg
Hoj
Z1000 -07 GÖTT E DET!
Tack alla ni som hjälper till..
Halogon, mycket möjligt att det e den :(.. frågan är om man vill ha tillbaka den, som Skrutten sa, man vet juh inte vilket skick den är i om man väl hittar den..
fattar inte hur dom fått upp låset. dom måste ha kört iväg den på kärra lr något, de låset behöver man kapmaskin till. jaja horungar e dom iaf. Pysch, dom brukar ju vara blågula med text på.

som sagt tack för alla extra ögon.
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Hur har det gått, har du hittat din hoj? För jag sån nämligen samma husa härutanför precis nyss, helblå sadel, ingen skylt nu heller. Och den smäller som fan på motorbroms..
 

Lysse

Norrlänning!
Gick med
14 May 2005
Ort
Kungsholmen
Hoj
2009 Suzuki GSX-R 750
Tack alla ni som hjälper till..
Halogon, mycket möjligt att det e den :(.. frågan är om man vill ha tillbaka den, som Skrutten sa, man vet juh inte vilket skick den är i om man väl hittar den..
fattar inte hur dom fått upp låset. dom måste ha kört iväg den på kärra lr något, de låset behöver man kapmaskin till. jaja horungar e dom iaf. Pysch, dom brukar ju vara blågula med text på.

som sagt tack för alla extra ögon.

Jag vaknade 5 på morgonen av ett väldigt oväsen under min balkong. Sprang ner i kalsongerna och var 3 meter ifrån att kunna slita av ena killen från hojen.
Han höll en batteridriven vinkelsli i handen! Så nog finns möjligheterna att stjäla hur man än bär sig åt. Det var två killar i 18-20 års åldern.
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Har missat denna tråden, har det hänt nåt på sistone? Jag kan ha sett den i förra veckan jag med, kommer fan inte ihåg var jag såg den dock... :näsblod Men jag minns att det var en 04:a(har ju en likadan) och han som körde hade en svart integralhjälm, typisk billig plasthjälm som är sleten som fan. När han hade kört förbi mig så såg jag att det saknades reg.-skylt. Var säkert din.

Ska hålla utkik!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top