Då var man stoppad av bängen

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Hmmm, var stolt och lycklig förr att jag byggt om min bakdel på hojen......insänkta blinkers i cutsen och en fräck miniskylt, som syns riktigt bra faktiskt.............har varit på arken, är på väg ut till lilla varholmen på fest.........när jag kör förbi volvo torslanda så ser jag en hoj som kommer i ruskig fart.....jo tack, farbroro länsman......han kör efetr mig ett bra tag, jag ser att han tittar på skylten, och efter månag om och men stannar han mig, jag svänger in lite snällt till kanten och habn frågar efter mitt körkort....ööööö, det ligger i bilen som va framför mig säger jag.....aaa, just det säger han, den tror jag inte på............det kollas upp av centralen och sedan kommer mina polare tillbaks och jag får visa mitt körkort.......den där skylten får du inte ha.......osv.....en massa snack, men efter lite smör från mig så klarade jag mig..........han kollade inte änns om den va strypt :crash ................jaja, så det blir nog vanliga skylten innan ombesikningn.................

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
asså ?

vad då menar du ???

Bärsen menar du eller, haha

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
ähhh din gay......blev du blöt igår när du åkte hem eller??? DEt regna ju rätt styggt....

hmm, förresten, du har inte bytt skylt ännu eller??

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa