Hmmm, var stolt och lycklig förr att jag byggt om min bakdel på hojen......insänkta blinkers i cutsen och en fräck miniskylt, som syns riktigt bra faktiskt.............har varit på arken, är på väg ut till lilla varholmen på fest.........när jag kör förbi volvo torslanda så ser jag en hoj som kommer i ruskig fart.....jo tack, farbroro länsman......han kör efetr mig ett bra tag, jag ser att han tittar på skylten, och efter månag om och men stannar han mig, jag svänger in lite snällt till kanten och habn frågar efter mitt körkort....ööööö, det ligger i bilen som va framför mig säger jag.....aaa, just det säger han, den tror jag inte på............det kollas upp av centralen och sedan kommer mina polare tillbaks och jag får visa mitt körkort.......den där skylten får du inte ha.......osv.....en massa snack, men efter lite smör från mig så klarade jag mig..........han kollade inte änns om den va strypt
................jaja, så det blir nog vanliga skylten innan ombesikningn.................