Då var min hoj oxå stulen!

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Inatt stals min KTM 625 -04 SXC/SMC, regg XJR635. :huvet :huvet:kulspruta

Den är "pimpstar"-dekalad och har ombyggd tail, kapad plast baktill. Hoppas dem jävlarna vurpar och bryter nacken!!! :mad:

Bifogat

• ktm625.jpg
    ktm625.jpg
    147.7 KB · Visningar: 163
Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Helvetes jävla piss :mad:
Fyfan, med alla dessa hojstölder borde man dra ut ett gäng och leta :huvet vet ju att det var snack om det i en annan tråd och gjordes förra året:död.

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Sjukt va allt försvinner!!

Nån som har erfarenhet av ersättningen från FB? Har fått brev om att skicka in nycklar och köpekontrakt.

Köpte den till vinterpris... kommer jag få mindre än jag gav eller är det möjligt att få mer om man ser till priserna nu för att införskaffa en likadan?

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
men vafan... Börjar nästan tveka på om man ska ha en nyare hoj.
De blir ju bara stulna ändå...

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Nu är det fan dags för en ny åktur!!! :mad:

Moderator: Kan man inte samla ihop alla stulna motarder i en tråd, med bild på varje hoj, så man får en överblick över vad man ska hålla utkik efter? Eller starta en ny tråd för det?
Jag ska göra ett försök, men risken är stor att det går åt pipan :rolleyes:

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
fy fan vad tråkigt :( berätta mer, var? När? hur?

Det hände natten till idag (lördag) i Backa. Någon har alltså knäckt upp garageporten och helt enkelt plockat med sig hojen (som givetvis var låst med ABUS osv). De måste ha vetat vad de letade efter för de hann med två till garage innan de kom fram till "rätt". Och inget i övrigt saknas. De har inte intresserat sig för något annat i garaget utan bara liksom tagit vad de kom för. Enda spåret är en kofot som de lämnat efter sig. Jag bor inte där den stals och det är fristående garage vilket innebär att de måste ha sett mig i området eller nått..

Så nu har man rensat ut allt av värde och kommer aldrig ställa dit nått igen.. Får helt enkelt ha nästa hoj i lägenheten typ.... :huvet

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Det hände natten till idag (lördag) i Backa. Någon har alltså knäckt upp garageporten och helt enkelt plockat med sig hojen (som givetvis var låst med ABUS osv). De måste ha vetat vad de letade efter för de hann med två till garage innan de kom fram till "rätt". Och inget i övrigt saknas. De har inte intresserat sig för något annat i garaget utan bara liksom tagit vad de kom för. Enda spåret är en kofot som de lämnat efter sig. Jag bor inte där den stals och det är fristående garage vilket innebär att de måste ha sett mig i området eller nått..

Så nu har man rensat ut allt av värde och kommer aldrig ställa dit nått igen.. Får helt enkelt ha nästa hoj i lägenheten typ.... :huvet

precis samma stöld i vårt garage, dom e bara ute efter KTM, bara massa KTM stölder,

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Snart har vi ett nytt stor-rån i stan där alla rånare sticker på KTM'er.

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
varför blir inte stulna hojar stulna, där har vi problemet, nej ett livgarde tack för hojåkare

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Det är ju otrolig många hojar som tas får garage som inte är på hem adressen, jag vet inte hur ni gjort som blivit av med dem men ja får för mig att många känner sig säkra när den inte står på hemadresen. Tänk på att inte vistas för mycket utanför garaget. O att inte meka med dörren öppen. Där ja bor är det jättemånga som mekar hela kvällen med dörren öppen o då hinner en jäkla massa idioter se va som finns där inne.

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Hoj
Honda cbr1000rr 06
Sjukt va allt försvinner!!

Nån som har erfarenhet av ersättningen från FB? Har fått brev om att skicka in nycklar och köpekontrakt.

Köpte den till vinterpris... kommer jag få mindre än jag gav eller är det möjligt att få mer om man ser till priserna nu för att införskaffa en likadan?

Du ska ju vad den e värd nu. Jag personligen skulle aldrig skicka in kvitto om dom inte gav mig mycket mindre än vad jag gav.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!