Sen är det aningen deprimerande när hela videosidan fylls med hojåkare som antingen krockar svårt eller kör ihjäl sig....
Hon korsar ju heldragen linje och mc ligger för nära.
Med lite avstånd till bilen hade detta inte hänt.
Aningen skulle jag nog säga var fel ord, snarare oerhört deprimerande... snodde även din idé i inlägget över och satte i verket. Vi får se hur det går...
skulle nog snarare säga att hondan blinkar i filbytet, alltså ganska SENT in i bytet. i dont agree with you
Tyvärr är man rätt avtrubbad när det gäller tragiska videos på internet. Men du har rätt det är oerhört deprimerande. Såg det, hoppas ankz0r också postar i den bara....
Jag tycker så här, eftersom det är ungefär samma stil på alla klipp som ankan lägger upp (Ryssland + hoj + bil = krock) så kan han lika gärna göra en samlingstråd. Jag menar när hela framsidan för hojvideos består utav hans topicar och det är samma stil genom alla klipp så kan man väl lika gärna samla allt på ett ställe? Visst man kan ignorea honom men det är ju bara alla hans jävla videotrådar man vill slippa, inte hela ankfan.
Som redan sagts ska bilen enligt ryska regler lämnas där den är efter olyckan.gott att gubbkärringen stannar mitt i vägen för det, kör åt sidan fifan
hehe.. det kör ju förbi en polisbil i bakgrunden när hon pratar med fotografen...I ryssland får man inte flytta fordonen innan polisen har varit där och tittat på skadan.
alla vet väl att regler och lagar inte gäller i rysslandSom redan sagts ska bilen enligt ryska regler lämnas där den är efter olyckan.
Problemet är väl snarare att inga andra klipps postas?
Precis som på övriga forumsdelar så är det rätt dött..
En samlingstråd är ett utmärkt sätt att göra ev. diskussion förbannat rörigt, speciellt efter svar på svar.
Vem fan pratar X med?
Hellre dött och ankans samlingstråd som uppdateras frekvent än att hela kategorin skall fyllas med hoj åkare som gör illa sig eller dör. Vad exakt skall vi diskutera? I varenda jävla klipp så är det två scenarion, antingen kommer mcn förbannat jävla fort eller så kör bilarna rakt ut utan att titta noga.
Vad menar du med "Vem fan pratar X med?" ?
Hon korsar ju heldragen linje och mc ligger för nära.
Med lite avstånd till bilen hade detta inte hänt.
Nej, jag är inte full.Micke™;5893482 skrev:E du full eller? Heldragen linje är det då inte(såvida ryssarna inte har mellanrum på sina heldragna linjer.). men för övrigt håller jag med, kunde ha unvikits om mc höll lite avstånd eller lägre fart. e det sån där rusningstrafik får man ta o anpassa sig lite. just för att sånt där händer.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|