Video Dålig omkörning på insidan förstör bil.

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Sen är det aningen deprimerande när hela videosidan fylls med hojåkare som antingen krockar svårt eller kör ihjäl sig....

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Sen är det aningen deprimerande när hela videosidan fylls med hojåkare som antingen krockar svårt eller kör ihjäl sig....

Aningen skulle jag nog säga var fel ord, snarare oerhört deprimerande... snodde även din idé i inlägget över och satte i verket. Vi får se hur det går...

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
Aningen skulle jag nog säga var fel ord, snarare oerhört deprimerande... snodde även din idé i inlägget över och satte i verket. Vi får se hur det går...

Tyvärr är man rätt avtrubbad när det gäller tragiska videos på internet. Men du har rätt det är oerhört deprimerande. Såg det, hoppas ankz0r också postar i den bara....

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
skulle nog snarare säga att hondan blinkar i filbytet, alltså ganska SENT in i bytet. i dont agree with you

Nyfiken på hur du vet hur tidigt hon blinkar med tanke på att man bara ser bilen dyka upp någon halv sekund innan hon byter och då är ju blinkersen igång? Dessutom är det väl nätt och jämnt heldraget då iaf min skärm har ett ganska tydligt mellanrum mellan strecken? Det verkar förvisso bli heldraget precis efter punkten hon gör bytet. Det ser dessutom ut att vara någon slags kaotisk trafikomläggning eftersom det är måååånga bilar som trots pilar framåt byter fil till höger och då bör man kanske inte försöka passera bilar på den sidan.

Nä, korkad mc förare.

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Tyvärr är man rätt avtrubbad när det gäller tragiska videos på internet. Men du har rätt det är oerhört deprimerande. Såg det, hoppas ankz0r också postar i den bara....

Du har rätt i det du säger, jag hade inte så stora problem med att se på dom förut, man tyckte det var tråkigt och så men det påverkade inte en på något sätt. Efter att en hojpolare körde av vägen när vi var ute och åkte så tar man dom här videorna lite närmre och påminns om sånt som har hänt, men också tycker man ju oerhört syndom personen eller personerna som är inblandade och skadas i olyckorna som postas. :(

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Varför startar du nya trådar med skit filmer. Se på en Ryska som glor in i kameran. Behåll dessa filmer för dig själv för mig lurarar du inte fler gånger med att trycka på dina skit trådar

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Ankan föreslår att du skaffar dig ett yrke där du får se action live!! För att gotta sig bakom skärmen är bara perverst.
Vad är ditt syfte med dessa filmer? Vad ger det för effekt tror du?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag tycker så här, eftersom det är ungefär samma stil på alla klipp som ankan lägger upp (Ryssland + hoj + bil = krock) så kan han lika gärna göra en samlingstråd. Jag menar när hela framsidan för hojvideos består utav hans topicar och det är samma stil genom alla klipp så kan man väl lika gärna samla allt på ett ställe? Visst man kan ignorea honom men det är ju bara alla hans jävla videotrådar man vill slippa, inte hela ankfan.

Problemet är väl snarare att inga andra klipps postas?
Precis som på övriga forumsdelar så är det rätt dött..

En samlingstråd är ett utmärkt sätt att göra ev. diskussion förbannat rörigt, speciellt efter svar på svar.
Vem fan pratar X med?

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
Problemet är väl snarare att inga andra klipps postas?
Precis som på övriga forumsdelar så är det rätt dött..

En samlingstråd är ett utmärkt sätt att göra ev. diskussion förbannat rörigt, speciellt efter svar på svar.
Vem fan pratar X med?

Hellre dött och ankans samlingstråd som uppdateras frekvent än att hela kategorin skall fyllas med hoj åkare som gör illa sig eller dör. Vad exakt skall vi diskutera? I varenda jävla klipp så är det två scenarion, antingen kommer mcn förbannat jävla fort eller så kör bilarna rakt ut utan att titta noga.

Vad menar du med "Vem fan pratar X med?" ?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Hellre dött och ankans samlingstråd som uppdateras frekvent än att hela kategorin skall fyllas med hoj åkare som gör illa sig eller dör. Vad exakt skall vi diskutera? I varenda jävla klipp så är det två scenarion, antingen kommer mcn förbannat jävla fort eller så kör bilarna rakt ut utan att titta noga.

Vad menar du med "Vem fan pratar X med?" ?

Nej
Anledningen att det är dött är för att det ska klagas så förbannat på de få som bidrar med något på forumet.

Olyckan på filmen kanske? :va

När folk kommenterar klipp i en samlingstråd och sen kommenterar den som kommenterar den som kommenterar så är det inte en jäfel som vet vad som kommenteras.

moog

MOTORVÄG SUGER!
Gick med
20 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC. Cagiva Elefant 750. Triumph trepip
Sluta mobba Ankan. Hans klipp visar saker som även händer i vårt avlånga land. Det kanske manar till eftertanke.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Hon korsar ju heldragen linje och mc ligger för nära.
Med lite avstånd till bilen hade detta inte hänt.

E du full eller? Heldragen linje är det då inte(såvida ryssarna inte har mellanrum på sina heldragna linjer.). men för övrigt håller jag med, kunde ha unvikits om mc höll lite avstånd eller lägre fart. e det sån där rusningstrafik får man ta o anpassa sig lite. just för att sånt där händer.

Kneedrag

Guest
Skulle vara kul och veta vad kärringen säger.....!!!

Måste vara något i stil med..
"Det var hojenförarens fel!"
"Du såg vad som hände!"
"Hojåkaren gjorde fel" "inte jag!"

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Undras hur många här som tyckt det var en skitskada som man kunde strunta i om det var deras bil som blivit repad...

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Micke™;5893482 skrev:
E du full eller? Heldragen linje är det då inte(såvida ryssarna inte har mellanrum på sina heldragna linjer.). men för övrigt håller jag med, kunde ha unvikits om mc höll lite avstånd eller lägre fart. e det sån där rusningstrafik får man ta o anpassa sig lite. just för att sånt där händer.
Nej, jag är inte full.
Om du tittar på det där strecket, så är det inga mellanrum efter att hon kört över densamme.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!