Video Dålig omkörning på insidan förstör bil.

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Nej
Anledningen att det är dött är för att det ska klagas så förbannat på de få som bidrar med något på forumet.

Olyckan på filmen kanske? :va

När folk kommenterar klipp i en samlingstråd och sen kommenterar den som kommenterar den som kommenterar så är det inte en jäfel som vet vad som kommenteras.

Jag har inte klagat på några andra förutom ankans trådar i video forat då jag tycker han kan starta en samlingstråd. Vad andra klagar på kan tyvärr inte jag stå för. Kan du förstå varför folk tröttnar på att enbart klipp med olyckor postas och bortse nu från att det är dött överlag i denna kategori.

Var ditt svar på Olyckan på filmen kanske? :va

Svar på min fråga
Vad exakt skall vi diskutera?
eller
Vad menar du med "Vem fan pratar X med?" ?
?

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.

Jag känner ett behov av att assistera lite så ni inte behöver kasta samma frågor och svar på varandra hur länge som helst. I övrigt tycker jag det är uppenbart att det finns saker att diskutera kring de flesta av de videos som läggs upp.

Hellre dött
Nej. Anledningen att det är dött är för att det ska klagas så förbannat på de få som bidrar med något på forumet.

Vad exakt skall vi diskutera?
Olyckan på filmen kanske? :va

Vad menar du med "Vem fan pratar X med?"?
När folk kommenterar klipp i en samlingstråd och sen kommenterar den som kommenterar den som kommenterar så är det inte en jäfel som vet vad som kommenteras.

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
Jag visste inte om han kallade sig själv "X" (xibalba) och ville vara spydig eller om han svarade på det jag skrev. Jag tänker för mycket ibland :rolleyes:

Editering: Jag tycker inte det finns något att diskutera om dessa videos, antingen har mc föraren åkt alldeles för fort eller så har bilen åkt ut utan att titta eller så är det en blandning...

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
antingen har mc föraren åkt alldeles för fort eller så har bilen åkt ut utan att titta eller så är det en blandning...
Jo så är det. Antingen är det motorcyklistens fel eller bilistens fel, eller så har båda gjort fel. Men så är det ju alltid. Det diskuterbara kommer ju ur att medlemmar tycker olika om det som visas. Om en person tycker att motorcyklisten gjorde fel och en annan att bilisten gjorde fel så finns ju material för en diskussion.

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
Jo så är det. Antingen är det motorcyklistens fel eller bilistens fel, eller så har båda gjort fel. Men så är det ju alltid. Det diskuterbara kommer ju ur att medlemmar tycker olika om det som visas. Om en person tycker att motorcyklisten gjorde fel och en annan att bilisten gjorde fel så finns ju material för en diskussion.

Jag tycker väldigt ofta det är svart på vitt. Men det är min åsikt.

Lentomannen

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Hoj
Kawasaki GPz 900R
Varför startar du nya trådar med skit filmer. Se på en Ryska som glor in i kameran. Behåll dessa filmer för dig själv för mig lurarar du inte fler gånger med att trycka på dina skit trådar

Du sa det själv. Man behöver inte titta om man inte vill :D
Låt Ankan1 vara, han har lika mycket rätt att lägga upp trådar som alla andra, eller? :confused:

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Nej, jag är inte full.
Om du tittar på det där strecket, så är det inga mellanrum efter att hon kört över densamme.

So your sober :D
ja hon genar precis innan den heldragna linjen (eller ja för att vara riktigt korrekta så är halva bilen innan o andra hälften på heldraget)... fortfarande hojens fel enl mig...

Last edited:

hasseman

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Hoj
Honda CBR 954 RR
Inte ens värda och titta på eller komentera , egentligen ....
Bara tragiskt för dom inblandade ......

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
hehe.. det kör ju förbi en polisbil i bakgrunden när hon pratar med fotografen... :rolleyes:

Blir dom inte tillsagda av högre ort att stanna och ta hnad om det så komemr det skickas en annan bil och dom kommer bara köra vidare för att stanna någonstans på lämplig väg, gå ur bilen och börja stanna dyra bilar vars ägare har mycket pengar, sedan kommer Pazhalsta Pinnen fram och då får dom lite pengar för något som dom anser fel med bilen eller förarens sätt att framföra fordonet på väg och dessa åker rakt ner i fickan på polisen som lite bonus på lönen... Franska diplomater stoppar dom gärna eftersom att dom, till skilland från alla andra länder, betalar böter... :dummer

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Det enda deprimerande i denna tråd är ALLA GNÄLL KÄRRINGAR! :4skrika

Låt Ankan1 vara, ni behöver inte gå in i tråden och titta på klippet, det är ett eget val.
Ett tips kolla vem som skapat tråden, om = Ankan1, ge fan i tråden om ni inte gillar det han lägger in. Hur svårt kan det vara, iq badboll eller?

Är ni mobbingsugna håll Er till Facebook... :7peta

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
här stod det en massa rappakalja som jag tog bort......

Är ni mobbingsugna håll Er till Facebook... :7peta

det gör jag redan, men folk verkar så vuxna där för man får inte samma respons som på SH :D the more fuel, the bigger the fire :D

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Shiiiiiiiiiiiiiit

Hela bilen blir ju totalt demolerad, men det är ju inte så konstigt i sådana här idiothastigheter.
Var hittar du alla sådana här fetgrymma klipp, finns det någon sida på nätet där de visar sånt här ?

I vilket fall, detta var ett RIKTIGT kvalitetsklipp - Mer sånt, knappt så man vågade se hela klippet. Grym action från början till slut. Detta händer i "the real life" och att någon bara haft sinnesnärvaro att filma det............shiiit

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!