Zadix skrev:Håller på att sälja hojen, men det verkar vara helt hopplöst...! Trots flera annonser både i tidning och på internet så är det nästan helt dött! Och då ligger priset "rätt" i förhållande till vad handlare köper in den för mm.
Är det bara jag, eller har ni andra samma problem? Hade tänkt att köpa en annan mc, men nu blir jag tvungen att byta in den. Men då börjar man ju att fundera på hur det blir den dan den skall säljas...sitter där med en hoj o behöver pengarna...
Nån som har tips på hur jag lättare skall få sålt den, utan att prisdumpa allt för mkt!
Tackar!
Hur du formulerar din annons är A & O, finns det stavfel tror folk att det är en fjunig snorunge som bränt skiten ur den, oavsett ålder på den som kört den.
Prutmån "måste" du ha, kolla upp vad andra liknande hojar kostar och bestäm dig för ett lägstapris. Lägg sedan på lite prutmarginal, det behöver inte vara mycket, men alla vill pruta.
Jag har aldrig haft problem med att bli av med mina hojar, har precis såld gamla hojen. Kan kasta upp den på min sida om du vill www.motobikes.se
Fast det är blocket som gäller. Alla intresserade köpare (utom två) kom den vägen fast den suttit på de flesta andra plus tidningar.