Dålig toning på bilen?

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
ibland blir man trött på skojare som får kalla sig för yrkesmän, med tummen mitt i handen. lämnade in nya bilen på toning efter 1,5 dag får jag tillbax den med fukt och skräp emellan ruta och film,,:huvet trött blir man ibland. lämnade in den för att slippa svära, men men det sket sig, skällde ut honom fick en ny tid nästa vecka varför inte göra det bra från början liksom ähh ville bara kladda av mig små irreterad blir man:gnissla

ibland blir man trött på skojare som får kalla sig för yrkesmän, med tummen mitt i handen. lämnade in nya bilen på toning efter 1,5 dag får jag tillbax den med fukt och skräp emellan ruta och film,,:huvet trött blir man ibland. lämnade in den för att slippa svära, men men det sket sig, skällde ut honom fick en ny tid nästa vecka varför inte göra det bra från början liksom ähh ville bara kladda av mig små irreterad blir man:gnissla

beklagar! vad är det för bil du har? kan vara kul att se om rutorna är väldigt välvda eller nått!

beklagar! vad är det för bil du har? kan vara kul att se om rutorna är väldigt välvda eller nått!

en saab 9-5 -03 kombi, den ska ju inte vara för svår att tona sedanen är värre eftersom den är väldigt välvd baktill. tråkigt när de som ska kunna det inte kan det, jag menar glasmästare med inriktning på bilrutor och solfilm? vilket skämt

en saab 9-5 -03 kombi, den ska ju inte vara för svår att tona sedanen är värre eftersom den är väldigt välvd baktill. tråkigt när de som ska kunna det inte kan det, jag menar glasmästare med inriktning på bilrutor och solfilm? vilket skämt
jadu, det är du som är kund och jag hade garenterat gjort som dig om någon hade utfört ett arbete som inte var tillräckligt bra:tummenupp

En tröst är att fukt och småbubblor brukar försvinna efter ett tag, väldigt vanligt att det ser taskigt ut när det är nygjort.
Låt bilen stå torrt o varmt så ordnar det sig nog.

En tröst är att fukt och småbubblor brukar försvinna efter ett tag, väldigt vanligt att det ser taskigt ut när det är nygjort.
Låt bilen stå torrt o varmt så ordnar det sig nog.

mitt i vintern och inget garage, men dom skulle ju fixa till det så vi får se om turen vänder=)

Gav du honom en påse bullar i betalning?

Var det möjligtvis på en liten reklamfirma i Norrköping med ett namn som börjar på en bokstav-bindestreck-fyra bokstäver? (vill inte hänga ut någon...)
En polare och jag lämnade in våra bilar där samtidigt, tittade förbi firman när han var färdig med kompisens bil och skulle börja med min... Det var bland det sämsta jobbet jag sett: Skräp, veck och sprickor överallt. Ojämnt skurna kanter och allmänt risigt. Han fick slita bort filmen från kompisens bil igen och min bil gjorde jag senare själv...
Kan rekommendera B&B, de kan sitt jobb. :tummenupp

Varför lägger ni solfilm?

Jag har nyligen slitit bort solfilmen från sidorutorna bak på min bil då det var helt livsfarligt att köra stadstrafik eller motorväg så fort solen stod lite fel eller det regnade.

Anledningen till att jag tonat mina bilar har varit att jag (sommartid) har velat ordna lite behagligare klimat för hundar i skåpet och ungar i baksätet... Nuvarande bilen har jag skaffat "solar-plexius" till, så vintertid slipper jag ha tonade rutor.

Om dom inte gör ett schyst jobb kräv pengarna tillbaks och vänd dig till
Williams text och dekor i Motala :tummenupp
Adressuppgifter
William Text & Dekor
Ringtrastv. 2, Box 5089, 591 05 MOTALA 0141-556 84
E-post info@wtd.se

Varför lägger ni solfilm?

Jag har nyligen slitit bort solfilmen från sidorutorna bak på min bil då det var helt livsfarligt att köra stadstrafik eller motorväg så fort solen stod lite fel eller det regnade.
Har haft tonade rutor på samtliga bilar jag ägt, aldrig haft problem med sikten...
Anledningen är dock att jag har en hund som inte vill sitta i solen på sommaren.

Man tonar väl inte backspeglarna heller? Real men spegelbackar! :tummenupp

Yepp fast det blir surt den dagen då det är en lyktstolpe i "mitten" av synfältet så den inte syns...

Dock hade jag sjukligt tur och den den klonka dragkroken o inget hände :D
Förutom det small te o ja undra wtf som hände. hahah

Kan väl passa på att fråga.

Måste ta bort solfilm på främre sidorutorna, fick underkänt på besiktningen. Någon som har bra tips på hur man går tillväga? Frågade på en firma där de lade solfilm men de hade inget bra tips.

Rakblad + hårtork, funkar det?

Kan väl passa på att fråga.

Måste ta bort solfilm på främre sidorutorna, fick underkänt på besiktningen. Någon som har bra tips på hur man går tillväga? Frågade på en firma där de lade solfilm men de hade inget bra tips.

Rakblad + hårtork, funkar det?

Raklbad Hårtork/Värmepicka Å tinner! Endel filmer sitter så inn8HElvete!:huvet

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S