Dåliga arbetsdagar(nätter)!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Känner bara att jag måste skriva av mig lite!
Har precis haft mitt absolut värsta arbetspass hittills!

Jag jobbar natt på en industri och kör där tre lasermaskiner! För det första så är min arbetskamrat pappaledig så jag är helt själv denna veckan.

Som vanligt stapplar man in där vid 21:40 ungefär och det första man möts av är tre maskiner med snabba pisskörningar! :huvet
Efter dom andra har gått så börjar problem efter problem, allt som kan bli fel blir fel. Det slutar med att jag blir så jävla förbannad att jag kastar iväg en pallkrage som givetvis träffar en hög med plåtbitar som faller i marken! :huvet
Funderade allvarligt flera gånger i natt på att bara skita i allt och gå hem! Men den kommande mc:n övertalade mig och min plånbok att stanna kvar!
Till slut så kom ju iaf avlösningen vid 05:40!
:banana :banana Så jävla glad och trött har jag inte varit på länge!
Äntligen hemma och ska snart krypa till kojs :trött

Ni har säkert haft liknande upplevelser! Berätta så att jag får känna att jag inte är ensam!!

Last edited:

Ali [InAction]

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2006
Hoj
Honda VFR
Fick mitt förra veckan...

Jobbar som mentalskötare på psyk, vi har det jobbigt från och till på vår avd.
Förra veckan skulle jag vara hurtig och göra en extranatt. Ångra det grovt kan jag säga. Nätterna brukar vara sköna, läsa tidningar, böcker och allmänt soft.
Men inte då, jag börja kl. 21oo, lugnt o fint till 00 sen börja helvetet, jag låg och brottades med 3 st pat under natten, vi fick bälta alla 3, var av en av dom vägde 130 kg och spendera all sin fritid på gymet :huvet , det var nog det värsta jag vart med om :död . Väger själv 120 men det räcker inte mot en väldigt arg man som vill ut och han är där på tvång.
Var lip-färdig 07oo när dag personalen kom.
Hoppas det blev lättare för dig som starta tråden :) , du e inte själv som sliter på natten. :pannkyss

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år