bitter&twisted
The paranoids are after me
Efter att ha varit utan tuta i några dagar tyckte jag att det var dags att felsöka lite, jag började med att spruta en riklig mängd WD40 i handtaget där elektroniken sitter för det har jag sett en MC-mek göra. Det hjälpte inte ett jota eftersom en kabel var av precis i kontakten vid själva tuteriet.
Nåväl, jag lyckades pilla ut denna lilla mojäng som kabeln är klämd i (typ kabelsko?) Jag tänkte att jag skulle kunna pilla upp den och pressa om den men det verkar omöjligt så nu är plan A att få tag på en ny kabelskomojäng och plan B är att få tag på en lödkolv och löda ihop skrotet.
Var hittar jag denna kabelskomojäng och vad heter den? (se bifogad bild)
B&T
...hmmm, inser såhär i efterhand när jag läst igenom inlägget att jag kunde kortat ner texten och helt enkelt frågat: vad är detta? Men nu har ni hela storyn i alla fall
Nåväl, jag lyckades pilla ut denna lilla mojäng som kabeln är klämd i (typ kabelsko?) Jag tänkte att jag skulle kunna pilla upp den och pressa om den men det verkar omöjligt så nu är plan A att få tag på en ny kabelskomojäng och plan B är att få tag på en lödkolv och löda ihop skrotet.
Var hittar jag denna kabelskomojäng och vad heter den? (se bifogad bild)
B&T
...hmmm, inser såhär i efterhand när jag läst igenom inlägget att jag kunde kortat ner texten och helt enkelt frågat: vad är detta? Men nu har ni hela storyn i alla fall